.
Am fost cu o fata timp de 2 ani si 9 luni . intr-o zi ea a venit ca ne despartim si pana seara s-a sucit. eu din orgoliu am spus ca ma mai gandesc dupa cateva zile i-am ne-am certat foarte tare si ... De 3 saptamani ma rog de ea sa ne impacam. Vorbeste cu mine , am fost la ea si s-a cam certat cu ai ei din cauza ca a tipat la mine si alte chestii ... zilele trecute am fost la ea si am stat ne-am sarutat , ne-am imbratisat, am plans.
I-am spus ca probabil asta e ultimele clipe petrecute impreuna . Cand am plecat i-am cerut un raspuns ... nu a spus nimic .., doar m-a sarutat.. ea are si o problema cu un examen la facultate si daca nu il ia o sa ramana repetenta ... Nu stiu ce sa fac ... vreau si eu o idee... Imi vin tot felul de chestii in cap... Simt ca nu mai pot traii fara ea ... O iubesc enorm ...
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 9 ani
Draga GeorgiKa,
In dragoste mai exista si momente acrisoare, nu numai dulci. Analizeaza daca intr-adevar doresti sa va despartiti sau este doar orgoliul tau care doreste sa traiasca o viata de 5 stele. De obicei barbatii devin sclavi ai orgoliului. Spui ca v-ati certat foarte tare, probabil v-ati ranit, spunand cuvinte care dor. Uneori poate fi reluata relatia, dar daca veti continua sa va raniti sau sa aduceti intre voi acele momente de tensiune, ce rost are?
Pentru ce ai nevoie de raspuns cand ea te saruta? Lasa-i timp sa se gandeasca la relatia voastra, la examenul pe care il are de trecut, doar fii alaturi de ea, arata-i ca o iubesti neconditionat, daca tot spui ca o iubesti enorm, e momentul sa dovedesti, nu o forta, lasa apele sa se limpezeasca si apoi puteti clarifica aspectele care aduc tensiune intre voi. Uneori e nevoie de a treia persoana, un specialist,care sa vada lucrurile intr-un mod obiectiv, sa va invete cum sa comunicati asertiv si sentimentele voastre de iubire sa fie in siguranta.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea