.
Buna, eu si iubitul meu ne intelegem de minune,ca in orice cuplu avem mici momente de gelozie uneori si de cele mai multe ori neintemeiate,ne place sa stam mult timp impreuna,vorbim la telefon foarte mult timp atunci cand nu ne vedem,nu ne vedem atunci cand el este la serviciu sau eu am prea mult de invatat.iesim in oras aproape intotdeauna impreuna,rareori separat.avem multe planuri de viitor impreuna,ne intelegem foarte bine,insa problema care ne disturba relatia este ca atunci cand ne certam,si se intampla knd nu stiu mult timp nimic de el,sa devin geloasa sau multe alte ganduri,chiar si ingrijorata,nu am puterea de a-i reprosa absolut nimic deoarece faptul k nu am stiu atata timp d el se datora unei situatii neprevazute sau chiar nu a avut cum sa ma anunte,ma simt impacata deoarece stiu ca nu s-a putut ku adevarat,dar totusi eu raman suparata,cum zice el "distanta",eu am foarte mare incredere in el,intotdeauna am fost sinceri unul cu celalalt si il cred cand sunt situatii de genul,dar ce pot face sa nu mai raman suparata,rece fata de el?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
sts
acum 14 ani
Am trecut si eu prin asta, sfatul meu este sa rariti randurile. Adica suna-l cand chiar ai nevoie de ajutorul lui, o sa fie mai greu la inceput, dar o sa scapi de starea asta rece... plus ca va fi mult mai dragastos cu tine cand te va vedea/auzi dupa mai mult timp decat de obicei. La mine cel putin merge.
Raspunde
0
Advertisement
lishu
acum 14 ani
mersi mult pt sfat.am sa incerc si asa,sper s functioneze si la mine:*
Raspunde
0

Psih. Grasu Doina
acum 14 ani
Draga Lishu,
Imi pare rau ca te confrunti cu aceste stari si ca esti uneori geloasa si "distanta" cu iubitul tau, dar prin intermediul catorva sedinte de consiliere psihologica poti intelege cauzele acestor stari si vei asimila totodata modalitatea prin care sa depasesti cu bine aceste momente.
Cauta sa investighezi ce anume te deranjeaza de fapt, ce te supara cel mai mult atunci cand nu stii nimic de iubitul tau pentru un anumit timp. Daca iti este dificil sa ajungi la un cabinet de psihologie, poti beneficia de consiliere psihologica online, care are aceleasi efecte ca si consilierea psihologica din cabinet. Poti afla mai multe despre consilierea psihologica online si psihoterapie in urmatorul articol: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online .
Cu speranta ca ti-am fost de ajutor, iti doresc multa sanatate si toate cele bune! Totodata astept mai multe detalii despre emotiile resimtite si gandurile ce te framanta in situatiile descrise de tine.
O saptamana frumoasa!