.
Buna, sunt logodita de 2 ani si peste 6 luni avem programata nunta. Problema mea e ca am intrat pe mess-ul lui si am gasit o convorbire cu o prietena care si ea e implicata intr-o relatie de foarte mult timp. Din convorbirea dintre viitorul meu sot si ea reiese ca cei doi au avut o relatie sexuala inainte sa fiu eu cu el, si ca si-ar dorii foarte mult sa se reintalneasca, fata este plecata din tara si nu au avut ocazia sa se mai intalneasca de atunci. Eu ma simt foarte rau psihic si nu stiu ce sa fac, sa am o discutie cu el sa vad daca mai e ceva intre ei...nu stiu, sunt atat de multe in capul meu momentan...va rog da-ti-mi niste sfaturi. Multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Adrienne
acum 13 ani
Cred ca macar la inceputul vietii in "doi ", trebuie sa se porneasca cu incredere si sinceritate.........in viitor se pot intampla multe. Inca nu este prea tarziu, pentru a rezolva problema. Daca vei accepta de pe acum acest comportament,atunci va trebui sa te obisnuiesti, sa traiesti tot timpul " privind in jur si peste umar ".
Raspunde
0
Advertisement
Iuli
acum 13 ani
Oricum trebuie sa faci ceva, nu poti sa lasi lucrurile nelamurite si sa risti sa te casatoresti cu un neserios care nu te iubeste sau care e cu tine pentru bani sau altceva. Adrienne are dreptate. Daca inainte sa va casatoriti face asa, cand iubirea e mai proaspata si mai arzatoare, ce va face dupa, odata cu trecerea anilor, cu rutina, cu copiii?
Parerea mea este urmatoarea: fie il confrunti pur si simplu cu probele in fata si ce-o fi o fi, vei vedea cum reactioneaza (dar nu te lasi pacalita de afirmatii gen "ai inteles gresit"), fie te consulti cu un psiholog care sa iti ofere sprijin si idei, strategii de actiune cu privire la aceasta situatie dramatica (faptul ca au o anumita nostalgie a vremurilor trecute sa zicem ca nu e de condamnat, desi un barbat serios nu ar mai dezgropa amintiri sexuale cu o "fosta", dar faptul ca si-ar dori sa se reintalneasca mi se pare un mare semnal de alarma). Eu te-as sfatui, daca ai posibilitatea, sa te consulti cu un psiholog, ca sa nu faci pasi gresiti.
Logodnicul tau trebuie sa iti dea explicatii cu privire la acest gest al lui. Altfel nu te poti casatori cu el in aceasta situatie.
Succes si putere iti doresc!
Raspunde
0

Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
Ar fi indicat sa va il confruntati, deoarece porniti din start cu neincredere si, in plus, este posibil ca el sa nu aiba vreo intentie sexuala fata de aceasta prietena sau are niste temeri firesti inainte de casatorie (exista o anxietate prenuptiala). Probabil ca va este teama de raspunsul lui, dar este un lucru pe care este de preferat sa vi-l asumati acum decat mai tarziu. Daca va temeti de faptul ca el va poate reprosa ca i-ati citit mail-urile, nu ar trebui sa va faceti probleme, deoarece gravitatea faptelor suspicionate de dvs. este mai mare decat citirea corespondentei. Oricum, trebuie sa va ganditi si la motivul care v-a determinat sa ii cititi mail-ul: neincrederea in el sau in dumneavoastra, oricare dintre acestea fiind piedici viitoare in relatia de cuplu. Confruntarea se impune, atat pentru elucidarea propriilor temeri cat si pentru viitorul relatiei - incercati sa porniti in casnicie cu cat mai putine secrete. Succes!