.
As dori cateva sfaturi in legatura cu o mare problema care ma framanta de ceva timp. Acum cava timp in urma sotul meu mi-a recunoscut ca are pe altcineva,dar in urma discutiilor pe care le-am avut a spus ca el isi doreste sa ramana cu familia lui . Marea mea problema este ca eu inca simt ca ma minte in continuare si ca mai tine legatura cu acea persoana , cu toate ca el imi spune ca nu. Eu inaca ma indoiesc de ceea ce imi spune el.As dori sa il pot ierta si sa o luam de la inceput numai ca am momente cand imi amintesc de ceea ce sa intamplat si ii mai fac reprosuri . Sincer nu stiu ce sa fac cum sa procedez. As dori sa imi dati un sfat va rog.
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
CRISTINA
acum 11 ani
OFFF SI SOTU MEU MA INSEALA DE VRO 5 ANI DAR PE MINE NU MA FACE SA SIMNT SI ASA CA NU MA PREOCUPA CE NU MA DOABOARA MA INTARESTE NU TE LASA INVINSA DE ALTA ....NU II LASA CALE LIBERA
Raspunde
0
Advertisement
Nicoleta
acum 11 ani
Atunci cand apar probleme de infidelitate in cuplu, cel inselat trebuie sa isi stabileasca limite. Daca el vrea sa continuati relatia, atunci trebuie sa-i pui conditii pe care el trebuie sa le si accepte.
1. In primul rand trebuie sa te asigure ca relatia s-a incheiat
2. Sa iti recastige iubirea
3. sa iti recastige increderea
Fara ca el sa faca toate astea, sansele sunt mici ca tu sa uiti vreaodata. Atunci cand cineva greseste, trebuie sa plateasca. Cum il faci tu sa plateasca pentru suferinta provocata?
www.relatiidecuplu.com
Raspunde
0

Psiholog Jeni Chiriac
acum 11 ani
Conteaza ce va doriti dvs si apoi ce isi doreste sotul dvs. In functie de ceea ce va doriti veti gasi si raspunsurile la intrebarile dvs. Cum asa? Simplu - drumul recastigarii increderii nu trece prin sotul dvs ci se afla in mainile dvs. Dvs decideti sa aveti incredere in el pana la proba contrarie intrucat timpul dvs impreuna, timpul in care stiti unul de celalalt este redus si atunci, fiind o ecuatie cu multe necunoscute, constanta o setati dvs. In plus, e important setul de atitudini si implicit comportamente care intr-adevar se impune renegociat - in primul rand cu dvs si apoi in relatie, cu sotul dvs.