.
BUNA,NUMELE MEU E GEANINA....AM SA-MI INCEP PE SCURT POVESTEA DE VIATA PUNIND IN EVIDENTA EVENIMENTELE CE M-AU MARCAT PTRCA AS AVEA NEVOIE DE AJUTOR PSIHIC:M-AU CRESCUT BUNICII MEI DE LA NASTERE PINA LA 7 ANI...DIN PARTEA CARORA AM PRIMIT MULTA DRAGOSTE SI LIBERTATE,VENITA IN FAM SA INCEP SCOALA...NU AM APUCAT SA-MI CUNOSC PREA BINE TATAL PTRCA DUPA 3 ANI PARINTII MEI DIVORTAU...TATAL MEU O INSELA-SE PE MAMA CU CEA MAI BUNA PRIETENA...APOI A URMAT CEEA CE EU NUMESC O COPILARIE F NEFERICITA:MAMA MEA MA BATEA F MULT SI DE MULTE ORI NU O INTELEGE-AM UNDE AM SUPARAT-O,MA DADEA AFARA PE USA SI MA TRIMETEA LA TATAL MEU ZICINDU-MI CA-S LEITA EL SI CA NU M-A VRUT NICIODATA...INTR-O FRAZA POT SPUNE CA NU STIU CUM E SA SIMTI CA MAMA TA TE IUBESTE
AM TRAIT CU SPERANTA CA INTR-O ZI MA VOI INDRAGOSTI,VOI FORMA O FAM SI VOI AVEA COPII PE CARE AI VOI IUBI CU TOATA FIINTA MEA....SI A VENIT SI ACEA ZI M-AM INDRAGOSTIT..M-AM CASATORIT...AVEA DEFECTE DAR AVE-AM RABDARE SI DESTULA DRAGOSTE SA TOLEREZ SI SA IERT...INSA NU RAMANE-AM INSARCINATA.....SI PE ACEST MOTIV...SI MULTE ALTELE...SOTUL MEU BEIA F MULT,ASA CA AM DECIS SA FAC UN TRATAMENT ....SA RAMIN INSARCINATA.......SUB SUPRAVEGHEREA MEDICULUI AM FACUT TRATAMENT...SI AM RAMAS INSARCINATA...AM NASCUT O FETITA SUPERBA CU PIELE ROZ SI PAR MULT SI DES,NEGRU CRET...O SPLENDOARE DE COPIL....DAR CU O MALFORMATIE IMP LA INIMIOARA......DUPA ZECE LUNI DE SPERANTA,LUPTA,DOUA OPERATII PE CORD FETITA MEA S-A STINS LUIND CU EA ACEA FEMEIE PUTERNICA,RABDATOARE...SI OPTIMISTA.DUPA MOARTEA EI ...EU SI TATAL EI NE-AM DESPARTIT...EL SA REFUGIAT IN BAUTURA...EU AM PLECAT IN ITALIA......UNDE SUNT SI ACUM.MI-AM CLADIT O NOUA FAM DUPA UN AN.......AM UN BAIETEL SUPERB DE 6 LUNI,SANATOS.......O COMOARA DE COPIL SI UN SOT...UN BARBAT CARE MA IUBESTE IN FELUL LUI EU SUNT O VARSATOARE EL 23OCT:JUM BALANTA JUM SCORPION........IL ADOR CA BARBAT,IL ADMIR CA OM DAR MICILE DIF DE GINDIRE SAU COMPORTAMENT....LUCRURI MARUNTE COMPARATIV CU CE AM TRAIT.....MA ARUNCA IN DEPRESII....MA SUPAR DIN ORICE....AM DEVENIT FFF SENSIBILA......UNEORI MA INCHID IN MINE ALTEORI TIP CA O NEBUNA.....EL SPUNE CA MA INTELEGE DESI UNEORI SIMT CA MA MAI PEDEPSESTE ASA SUBTIL......SAU POATE MI SE PARE..........DAR AS VREA SA-MI REVIN SA NU MAI FIU ASA SENSIBILA....MA INGRIJOREAZA STAREA MEA MAI ALES CA ODATA IN DEPRESIA MEA MA GINDE-AM SERIOS SA MA SINUCID...POATE CA FIECARUI OM IA TRECUT ASTA PRIN CAP MACAR ODATA IN VIATA INSA MIE TEAMA DE MINE....SA NU CUMVA SA FAC O p***aE INTR-UN MOMENT DE DEPRESIE SI SA-MI LAS PUIUL........DESI OCHISORII LUI M-AU FACUT SA NU RENUNT LA VIATA.......CE SA FAC,CUM SA TREC PESTE TOATE ACESTE LUCRURI DUREROASE DIN VIATA MEA...CUM SA MA OBISNUIESC CU DUREREA DIN SUFLETUL MEU LASATA DE FETITA MEA?
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)

Psiholog Dr. Diana Nagy
acum 13 ani
Buna ziua. Primul pas de a trece peste probleme este de a vorbi despre ele cu cineva. In acest sens, va sfatuiesc sa apelati la serviciile unui psiholog. Pierderea unui copil este un eveniment traumatizat si cu siguranta nu veti putea uita suferinta prin care ati trecut, dar cu ajutorul unui profesionist, veti putea invata cum sa traiti cu aceasta suferinta si sa o tineti sub control fara ca sa va fie afectata viata de familie. Chiar daca fetita dvs. nu mai este, chiar daca golul lasat de ea nu va putea fi umplut de nimeni, ganditi-va ca ea vegheaza asupra dvs. si a fratiorului ei. In plus, cand va vin in minte ganduri negre, ganditi-va ca sinuciderea este drum cu sens unic. Nu va mai puteti intoarce! Daca simtiti ca nu mai are rost sa traiti, uitati-va la baietelul dvs. si totul va capata sens. Imi dau seama ca va este greu, de aceea un psiholog vi se poate alatura in lupta, daca dvs. decideti sa nu va mai luptati singura. Numai bine!