.
Am o relatie nedefinita cu o fata de care m-am atasat foarte tare. Inainte sa plec de acasa aveam o zi in care ne intelegeam bine si o zi in care nu. Din pactate cu toate acestea simt parca o atasare sentimetala puternica fata de ea si chiar o dependenta , insa stiu ca nu e sanatos sa simt asta. Problema mea e ca am plecat in america si ea este acasa.. Voi sta aici 3 luni cel mult, insa daca mi s-ar ivi ocazia sa plec maine , ass face-o.. aici am ales un job foarte nasol si ma simt prost. Nu stiu cum sa procedez si ma simt foarte vulnerabil. Anul trecut a fost plecata ea in america pe 3 luni si m-am gandit ce multe chestii am fi facut impreuna daca ar fi fost si ea.. anu asta am plecat eu.. si ma gandesc ca acuma ea e acasa si am fi putut face multe chestii impreuna. Nici cum nu e bine cu mine. Stiu ca am luat niste decizii gresite , poate si venitul meu in america.. dar m-am gandit ca daca acum nu vin , nu stiu cand o sa o mai fac.
Nu ma mi pot concentra , am probleme de somn.. per total nu ma simt bine. Am vrut sa merg la un psiholog inainte sa vin incoace dar nu am mai avut timp. Asa ca apelez la voi , poate ma puteti indruma. Acasa am activitati , iar aici nu prea am ce sa fac.
Imi tot compar situatia cu a altora si parca ma incerca un sentiment de frustrare. Mai ales cu nenorocitu asta de facebook.. cand vezi ca unii posteaza poze din locurile tale preferate si locuri in care ai fi putut fi si tu. Ar trebui sa o vad ca si o experienta de viata asta, dar oare chiar am nevoie de una care sa ma faca sa ma simt naspa?.. sau numa din astea inveti? Stiu ca daca astept sa treaca timpul nu va trece. Nu stiu daca o sa intelegeti problema mea, care e complexa, dar simt ca ma invaluie gandurie si nu ma pot concentra doar atunci cand vorbesc despre problema mea.. in rest cand vorbesc despre alte lucruri nu ma pot concentra.. Se adauga si oboseala acumulata.. sper sa ii fac fata situatiei , iar niste sfaturi mi-ar prinde bine. Va multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
Liviu
acum 11 ani
Tudor87 a scris: ".../ Nu ma mi pot concentra, am probleme de somn.. per total nu ma simt bine. Am vrut sa merg la un psiholog inainte sa vin incoace dar nu am mai avut timp. /.../ Stiu ca daca astept sa treaca timpul [ problema ] nu va trece. /.../ problema mea /.../ e complexa /.../ ma pot concentra doar atunci cand vorbesc despre problema mea.. in rest cand vorbesc despre alte lucruri nu ma pot concentra.. Se adauga si oboseala acumulata.. sper sa ii fac fata situatiei, iar niste sfaturi mi-ar prinde bine. Va multumesc!
_____________
Raspuns: Eu cred ca - de indata ce va intoarceti in tara - ar fi preferabil sa apelati la serviciile unui psiholog specializat. Acesta este singurul sfat pe care eu il consider necesar - in situatia pe care dvs. o descrieti aici.
Raspunde
0
Advertisement
Tudor87
acum 11 ani
da, asa am sa fac, insa sunt in america pentru viitoarele 2 luni si nu pot sa plec, deci trebuie sa invat sa depasesc momentele grele..si de un sfat am nevoie pentru aici.. acasa stiu ce sa fac..
Raspunde
0
Liviu
acum 11 ani
In opinia mea, asta nu e o boala
pe care sa-ti permiti s-o lungesti.
Orice alt sfat - oricat de bine in-
tentionat - tocmai asta ar face; si
nimic altceva. Succes!
Raspunde
0

Psih. Gabriela Miu
acum 11 ani
Buna,Tudor, ceea ce ne spui pare intr-adevar foarte complex. In primul rand, cum si tu scrii, faptul ca esti departe de casa si esti singur te face sa te simti rau, mai ales ca nici job-ul pentru care ai plecat nu iti aduce bucurii. Este evident ca ai vrea sa fii in alte locuri insa pare ca nici acest lucru nu te-ar face mai fericit. Din acest punct, primul lucru la care ma gandesc este faptul ca pari mereu impartit in doua :intre casa si America, intre situatia ta si a altora, intre a tine atat de mult la prietena ta sau nu,etc. Poate aici este cheia starii tale de rau, gandeste-te ce inseamna pentru tine a fi impartit in doua sau a fi indecis, gandeste-te daca ai mai trait aceste lucruri, in ce context si incearca sa faci legaturi. Tot ce ti-am scris este doar o parere, o idee, tu esti cel care detine raspunsul, nu noi ceilalti, cauta-l in tine .. si nu-ti fie teama. Mult succes. Psih gabriela Miu.