.
va rog sa ma ajutati!!!!am o relatie de 2 ani!am devenit foarte geloasa!noi ne iubim enorm dar din cauza geloziei mele ne certam din ce in ce mai des!aproape zilnic!!!nu stiu de ce traiesc cu teama ca il voi pierde intro zi pe cel ce il iubesc cel mai mult!!!!el imi dovedeste mereu cat de mukt ma iubeste si cate este in stare sa faca pentru mine!el daca vrea sa iasa cu baietii in oras eu ma opun de teama ca cine stie ce face sau unde se duce,daca ma inseala daca se uita dupa alta!inainte nu aveam nici o problema dar nu stiu ce ma schimbat!nu mia dat niciodata motive sa cred ca ma inseala el nu ma streseaza dar ne certam numai din cauza mea pt ca in fiecare zi vin cu cv nou si ii reprosez orice!nu vreau sa mai fiu asa.....simt ca il pierd......vreau sa ma schimb vreau sa ii dovedesc ca sunt femeia care a cunoscuto la inceput....plina de viata,glumeata,deschisa la orice discutie,nepasatoare daca o alta femeie il priveste......vreau sa gandesc ca inainte:este al meu,pe mine ma iubeste,pe mine ma vede cea mai frumoasa......vreau sa ma schimb si sa nu mai traiesc cu teama ca il voi pierde!el ma iubeste enorm,mia demonstrat asta mereu zilnic....imi spune cuvinte frumoase care orice femeie ar fii mandra sa il aibe ca barbat....nu a facut nimic sa nu am incredere in el,dar nu stiu ce se intampla cu mine in ultima vreme......VA ROG DIN SUFLET SA MA AJUTATI....VREAU SA MA SCHIMB,VREAU SA FIU VECHEA MANUELA DE CARE SA INDRAGOSTIT,NU NEBUNA SI DISPERATA CARE E ACUM!!!!!!VA ROG DIN SUFLET AJUTATIMA!!!VA MUKTUMESC.va rog raspundetimi la mesajintrebare
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
FreeStyle11
acum 10 ani
Pai daca numai vrei sa fi asa, atunci de ce esti in continuare asa?Daca tu iti dai seama si e evident ca ek te iubeste si nu te inseala de ce mai esti geloasa?Pe undeva in adancul tau este o contradictie si o framantare pe care trebuie sa ii pui capat ca sa poti fi din nou ca inainte.Nu stiu cum ai ajuns sa fi asa cum esti acum, cred ca tu sti, dar in orice caz trebuie sa elimini cauzele care te aduc la aceste gelozii.Poti mergi la psiholog, dar cauta unu bun care se pricepe, cu ceva ani de experienta ar fi indicat pt a te putea ajuta sa descoperi si sa anihilezi cauzele care te fac geloasa.Eu ma gandesc ca totusi exista ceva la el care te face sa fi geloasa, nu stiu exact nu il cunosc dar trebuie sa fie o cauza.Daca reusesti sa-ti dai seama care e atunci e foarte bine, inseamna ca poti face ca sa dispara aceste gelozii.Dar sfatul meu este sa mergi si la psiholog ca poate sunt unele chestii pe care nu le sti sa le faci ca sa scapi de gelozie.Si roaga-l pe prietenul tau sa te inteleaga ca treci printr-o stare pe care tu nu o doresti dar care trebuie sa inceteze.Ai incredere ca daca el te iubeste te va sprijini si te va ajuta cu tot ce ii sta in putinta.Bafta multa!
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Buna ziua,
Manuela, pentru a intelege mai bine cum functioneaza gelozia poti citi accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/gelozie/
Pentru a afla care sunt motivele care iti genereaza sentimentul de gelozie poti apela la psihoterapie individuala sau de cuplu. Mai mult, aceste sedinte te pot ajuta sa iti dezvolti increderea in sine si sentimentul de siguranta in relatia cu sotul tau, imbunatatirea comunicarii si restabilirea relatiei de cuplu. In aceste link-uri vei gasi mai multe detalii:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
Manuela, sper ca aceste articole sa iti fie utile si daca te pot ajuta cu alte informatii, cu drag!
O zi frumoasa!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro