.
buna ziua,suntem impreuna de 6 ani ,cred ca a fost o dragoste la prima vedere dar visul e tot un vis.Dupa ce sa nascut luca baietelul nostru de 4 ani totul sa schimbat...trebuie sa mentionez ca sunt casnica ,partenerul meu este strain si locuim in italia......el de circa 3 ani este mai mult plecat ,si cand este acasa ''tot plecat este''.Pe motiv de munca isi petrece tot timpul afara ,chiar si duminica.Mi se pare ca a cam obosit de noi.Nu ne certam pentru ca prima :nu ne prea intalnim...cand el vine de obicei noaptea noi dormim.secund:nu sunt adepta certurilor ci a comunicarii care pana acum o vreme functiona f.bine.
Viata sexuala este ceva la timpul trecut
Nu caut vinovatii,dar cred ca relatia noastra de care eram atat de mandrii,incet incet se stinge.Mi se pare (scuze ca,ma repet:)ca partenerul meu e obosit de familie.sia dorit atat de mult baiatul si acum nu sta cu el nici duminica....cand e acasa acele minute seara se uita la tv ,si nu vorbeste nimic,sau daca vorbeste face glume negre.Ac***a o discutie mai aprinsa cu el de fata fiind si luca a zis ca ''daca nu iti convine pleaca si lasa copilul aici'',de atunci luca are frica ca plec.
Vreau sa salvez ceea ce a mai ramas din familia mea ,pentru ca stiu ca merita ....pentru luca e foarte important tata.Ce pot face.........
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Da, va inteleg, nu va este usor ac***a in vedere ca mai degraba sotul Dvs este factorul de decizie, iar felul lui absent anuleaza orice fel de interventie si initiativa pe care o puteti avea Dvs.
Este interesant de urmarit cum s-a dezvoltat aceasta absenta, cand a inceput sa se plece (emotional) din relatie, daca a fost vreun eveniment care a declansat tensiuni?
Deasemenea este bine de stiu ca sotul Dvs deja are un tipar comportamental - de fuga, evitare, absenta, sarcasm. Aici este nevoie de toleranta Dvs, chiar daca acesta este ultimul lucru care v-ar creste disponibilitatea, ac***a in vedere frustrarile deja create. Un pas in acest sens ar putea fi supriza pentru cand sotul vine acasa, sa faceti ceva foarte diferit, ceva care sa-l scoata din tiparul lui fundamental, care sa-l faca parte din proces, pas cu pas.
Strategia cu a-l chema la un dialog important despre incotro o ia relatia/familia l-ar putea pune in situatia de a se simti depasit si de a fugi in continuare sau de a va arunca acel "poti pleca, Luca ramane cu mine". Ar fi foarte riscant.
Incepeti de a-l intelege pe sotul Dvs, a descoperi sursa motivationala a comportamentului sau, de acolo putem porni.
Imi puteti scrie pe mail-ul personal pentru a continua: [email protected]
Numai bine!