.
Recent am trecut printr-o despartire. In uram acestei întâmplări am inceput sa am usoare atacuri de panica: respiratie scurta, senzatie de sufocare si presiune in piept, insomnii, dar si momente in care plang fara sa pot sa ma controlez. Sunt mai mereu trista si fara chef, iar majoritate gandurilor mele sunt despre asta. Imi este foarte dor de el si nu pot sa trec peste. Ma tot gandesc ca exista o sansa sa se intoarca, iar in fiecare zi am speranta asta.
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Admin SfatulMedicului
acum 4 ani
Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/cum-sa-depasiti-mai-usor-momentele-de-tristete_13309
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Stefania Budacu
acum 4 ani
Buna ziua.
Iti recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala, ca sa iti dai seama ce norocoasa esti cand o persoana care nu te merita pleaca din viata ta!
Esti tanara, frumoasa... invata sa te iubesti! Cata vreme nu te iubesti tu, pe tine, si nu te respecti, nici cei din jur nu o vor face. Cunoaste-ti valoarea! Esti extrem de valoroasa! Dar, daca tu nu iti dai seama de asta, cum te-ar putea pretui altcineva?? Cine esti tu? O frunza care se misca dupa cum o sufla unul sau altul? Ce vrei de la Viata? CIteste, cresti intelectual, fa lucruri folositoare!
Mergi in psihoterapie si invata sa te bucuri de o viata la care multi nu au sansa!!