.
Buna ziua, am fost intr-o relatie, aproape 2 ani, am avut o relatie foarte frumoasa, dar a inceput sa se raceasca relatia, am descoperit ca facea curte altei domnisoare. M-a durut foarte tare, sufeream foarte mult, treceau zile nu ma suna niciodata, nu ma cauta ! am descoperit ca inceput relatia cu domnisoara data, nu stiam ce sa fac, vroiam sa-i fac ceva rau lui, am aflat ca domnisoara cu care avea deja o relatie, avea prieten si am decis sa-i scriu lui si sa-i spun care logonica lui mai are un iubit !!!! si i-am scris sa aiba grija de iubita sa. Nu voiam sa fie impreuna !!! Iubitul meu a descoperit ca i-am scris, mi-a spus ca sint o nerusinoasa, si ca nu e frumos ce am facut is ca nu-i plac birfele si ca nu s-a asteptat la asa ceva din partea lui!!!!!! Mi- spus ca s-a dezamagit si ca nu mai vrea sa vorbescacu mine niciodata!
Imi pare rau de ceea de ce am facut!!! Ma simt foarte prost! ajutati-ma sa repar macar puti aceasta greseala!!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)
si_mona
acum 10 ani
eu cred ca astepta un pretext ca sa se care din relatia asta si povestea cu prietenul prietenei a venit la fix.Daca el a inceput sa iasa cu alta e clar ca sentimentele lui pentru tine s-au dus.Nu te mai chinui sa repari ceva atat de stricat.E un imatur din moment ce n-a avut curajul sa-ti spuna adevarul ci asteapta sa -si gaseasca alta intai ca apoi sa-ti dea papucii.Nu dispera o sa treaca ai sa vezi ca o sa-ti gasesti pe cineva care sa te merite.Acesta nu este un partener de cursa lunga daca dupa numai doi ani s-a plictisit.N-ai de ce sa te simti prost ca ai incercat sa-ti salvezi relatia.Trebuie sa accepti ca s-a terminat si gata.Poate ca te gandesti ca mie mi-e usor sa vorbesc dar crede-ma am trecut si eu prin situatii de genul asta chiar mai urate si m-am umilit si am incercat TOTUL ca sa-l fac sa se intoarca si n-a mers.Dupa un timp cand lucrurile s-au asezat mi-am dat seama ce p***a am fost ca am reactionat asa ,ca uite exista viata si fara el. Da-l in branza si traieste-ti viata.BAFTA
Raspunde
1
Advertisement
QWErtyuio
acum 10 ani
Merci mult !
Raspunde
0

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 10 ani
Intr-adevar este dureros pentru o persoana sa se simta abandonata si judecata de catre persoana iubita.
QWErtyuio, nu te ajuta acum sa iti faci reprosuri pentru modul in care ai reactionat. In schimb poti invata sa iti canalizezi energia asupra propriei tale persoane, sa analizezi ceea ce nu a mers in acesta relatie, sa inveti din anumite greseli, sa inveti sa ai mai multa incredere in tine, sa comunici mai eficient. Poti incepe sa te dezvolti in plan personal si scolar sau profesional.
Sper ca vei trece curand peste acesta dezamagire! Daca totusi iti vine greu poti apela la sedintele de consiliere psihologica si dezvoltare personala.
Mai multe detalii gasesti accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
Daca ai nevoie si de alte informatii, cu drag!
Ai grija de tine,
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro