.
Buna, am 19 ani si sunt intr-o relatie de 3 ani si ceva, recent iubitul meu ma cerut in casatorie. Nu stiu cum sa procedez in continuarie, el i-mi spune de multe ori ca sunt prea geloasa si ca dramatizez lucrurile. Zilele trecute a plecat la niste prieteni, la-m sunat si nu mi-a raspuns dupa care a revenit cu un mesaj si mi-a zis ca dormea si asta se intimpla de multe ori.El este plecat la lucru peste hotare atunci cind revine permanet gasesc poze cu fete la el in telefon,de fiecare data ma asigura ca nu el a vorbit cu ele ci prietenii lui, la fel tine legatura cu prieteni care isi inseala iubitele.....nu stiu ce sa ma mai gindesc, sunt eu prea geloasa sau ar fi cazul sa deschid ochii mai bine. El ma asigura ca ma iubeste nespus si ca nu-si vede viitorul fara mine. La fel se comporta diferit atunci cind suntem acasa la mine si atunci cind suntem la parintii lui. Atunci cind suntem la el trebuie sa-l rog de nenumarate ori pentru a duce o treaba la sfirsit pe cind atunci cind suntem la mine face lucrurile chiar fara ca sa-i zic nimic. Ajutati-ma va rog cu un sfat, sunt panicata, am impresia ca am obosit moral cu totul
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu
acum 7 ani
Buna ziua! Nimeni dintre cei care se considera a fi specialisti nu iti va spune vreodata ce ai de facut. TU esti aceea care iti hotarasti nevoile, placerile si viata. Fa-ti o lista cu nevoile tale intr-un cuplu: ai nevoie de ... si de... Vezi ce iti ofera persoana cu care esti. Oricum, eu nu sfatuiesc nicio tanara adolescenta de 19 ani sa se marite; abia se intra in viata la varsta aceasta, inca nu realizezi intru totul cine esti. Daca si tu consideri Casatoria ca fiind pe viata, nu pe o perioada de cativa ani, daca vrei sa oferi un Tata copiilor, un om responsabil si implicat in viitorul Impreuna, trebuie mai intai sa te cunosti pe tine foarte bine. Te sfatuiesc sa cauti un psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala, fiindca, oricum, ai nevoie de mai multa incredere in tine si in ceea ce esti si poti cu adevarat!