.
BUNA.Numele meu este Alexandra si am probleme cu viata de cuplu din cauza starii mele.Tot timpul sunt trista,nu am chef de nimica,nu stiu sa glumesc si nu am prietene.De 3 ani sunt cu un baiat dar sufar foarte mult pentru ca el nu imi poate intelege suferinta si nu ma poate intelege.sunt foarte sensibila si plang din orice,chiar daca am 19 ani.sufar foarte mult cand aud oameni certandu-se sau cand imi intristez prietenul,plang aproape din orice si nime nu poate sa inteleaga ce e cu mine.am avut o copilarie foarte grea,plina de lipsuri si de suferinta.pe la varsta de 7 ani am aflat ca parintii mei nu m-au dorit,ca nasterea mea a fost o greseala si am asistat la multe certuri dintre parintii mei,chiar si o data cand tati a dat in mami....am suferit mult si din cauza unui baiat care s-a folosit de mine si din cauza unei iubiri imposibile.......cand eram mica eram tot bolnava,chiar si acum ma imbolnavesc din orice.imi iubesc enorm de mult prietenul dar ma intristez si sufar din orice,el a incercat de foarte multe ori sa ma inteleaga si sa ma ajute,dar acum deja nu mai stie ce sa faca.....acum,cand sufar zice ca sufar din p***ai si ca exagerez si e foarte distant cu mine....nu am nici o prietena si nu ma place nimeni pentru ca sunt prea serioasa si nu imi place sa umblu prin baruri,iar prietenul se supara si isi imagineaza ca il insel daca ies seara in oras...........va rog ajutati-ma sa ma schimb.......vreau sa am si eu prietene,sa ma inteleg cu iubitul si sa duc o viata normala ca deja nu mai suport atata suferinta......de multe ori ma gandesc ca ar fi bine sa imi iau viata ca eu nu am nici un sens pe pamant ca nu fac altceva decat sa sufar,eu nu pot fi fericita...,insa prietenul imi spune ca asta nu e o solutie ,ca trebuie sa gandesc pozitiv,dar pana cand o sa mai sufar?......vreau sa fiu si eu fericita,sa zambesc si sa nu mai sufar atat......va rog ajutati-ma....astept un raspuns.multumesc anticipat.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Alina Ionescu
acum 13 ani
Buna ziua. Tristetea, suferinta, bolile, sensibilitatea ta - sunt toate reactii (normale) la ceea ce ai trait pana acum: mesajul ca nu ai fost dorita, certurile parintilor, violenta. Ceea ce probabil nu stii, sau daca stii, nu folosesti, este faptul ca esti libera sa alegi. Ai ales pana acum sa accepti ce ti s-a oferit. Poate ca a venit momentul sa alegi ceva diferit: de exemplu, in loc sa te consideri nedorita, sa iti dai seama ca esti unica, nimeni nu mai e ca tine, ca prin nasterea ta s-a infaptuit o minune si ca ai venit pe lume cu un scop. Toti ne cautam sensul. Faptul ca ai cerut ajutor este primul semn ca esti pregatita sa schimbi lucrurile. Un psiholog te poate ajuta in acest sens. Curaj, este o lume a oamenilor!