.
Buna am 20 de ani sunt o domnisoara care invata primul an la psihologie,de 3 ani sunt intr-o relatie cu un baiat care a fost dependent de droguri lam ajutat sa treaca peste despartindu-ne 6 luni apoi ne-am impacat,as vrea nespus de mult sa il ajut dar nu am resursele necesare,din tot ce am invatat in acest an la facultate si cunoscindu-l ca om si problemele care le are,felul de a fi am inteles de unde pornesc depresiile lui,nu se iubeste pe sine si nu se respecta,greseste pe loc de multe ori isi cere iertare sufera apoi iar face aceiasi greseala,se simte uneori un nimeni,este depresiv,sufera de anxietate,neliniste,stres si multe chestii urite dar am inteles ca defapt totul porneste din copilarie cind parintii lui au divortat si s-au despartit pnt totdeauna,fratele lui mai mic cu 2 ani era mic in perioada aceia si nu a suferit atit de mult pentru ca nu realiza ce se intimpla.Vorbesc de prietenul meu care are 21 de ani dar care are nevoie de ajutor psihologic si eu nustiu cum sa il ajut sufera in sine cind ne despartim pentru ca toata lumea a obosit de promisiunile lui iar el nu se mai schimba,e parca inca inca stadiul adolescentului mic si confuz.El are nevoie mult de familia lui,el are o trauma peste care nu a trecut din cauza separarii de parinti,mama a plecat in grecia ei eu ramas cu o doamna si ocazional isi vedeau tatal plecat si el,si asa a fost si este pina in prezent mama lor sta doar citeva luni pe an cu ei dar el simte nevoia unei familii intrei,unite,nustiu cum sa il ajut ,ce sa fac.Ajutati-ma va rog mult
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 7 ani
Buna ziua,
Imi dau seama ca suferi si tu vazandu-ti prietenul intr-o situatie grea. Ac***a in vedere istoricul de probleme complexe cu care se confrunta (anxietate de separare, consum de droguri, stima de sine scazuta, depresie), cel mai indicat este sa apeleze la sedintele de psihoterapie cognitiv-comportamentale.
Evident ca il ajuti fiindu-i alaturi, ascultandu-l, insa esti si tu implicata subiectiv si este mai complicat sa te transformi in psiholog pentru el oricata experienta vei capata in timp. Asadar, discutati in continuare, indruma-l sa fie mai activ, sa va implicati in activitati placute, astfel incat sa rumineze mai putin asupra trecutului.
Despre eficienta psihoterapiei la cabinet sau online, poate citi accesand aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/consumul-drogurilor-la-adolescenti/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
Sper ca aceste articole sa-i fie folositoare. Daca doreste programarea unei sedinte sau / si alte informatii, ma poate contacta.
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
Telefon: 0764.443.184
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/