.
buna ziua.... Iulian ma numesc si am o mica problema... Vedeti sunt intro situatie delicata,ma gasesc pe punctul de a ma implica intro relatie. Dar exista un mic impediment: 2 copii,unul de 8 anisoiori iar al doilea de 13... Eu iubesc enorm copii si imi este teama ca nu voi sti cum sa ma fac acceptat de acesti copii. Mama lor venind dintro relatie,ce sa terminat de foarte puin timp. Iar intrebarea mea....a noastra...este cum sa facem ca tranzitia dela fosta relatie la acesta,cat mai usor pentru copii? In fosta relatie el ne fiind tata copiilor. Va multumesc anticipat pentru orice sfat urmeaza al ni-l oferi.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Gabriela Gusoi
acum 8 ani
Buna ziua,
Va felicit pentru atentia pe care o acordati nevoilor acestor copii care, inteleg, ca au mediu familial usor instabil. Acesta este primul pas, urmatorul dvs avantaj este acela ca spuneti ca ii iubiti, fapt pe care copiii il simt mereu. In general, situatiile de acest tip sunt destabilizatoare pentru ei, aducatoare de nesiguranta. Adesea, unii dintre ei, se invinovatesc pentru separarea parintilor, prin urmare, este important ca mama sa ii asigure ca neintelegerile dintre adulti nu au nicio legatura cu ei,ca oamenii nu reusesc tot timpul sa ajunga la un echilibru, motiv pentru care aleg sa se desparta, dar raman la fel de atasati de fiii lor.Cat mai mult timp petrecut impreuna, atat cu mama (separat) cat si cu dvs,canalizat pe nevoile si dorintele lor, le va oferi incredere si predictibilitate cu privire la persoana dvs, dar si sentimentul ca atitudinea mamei nu va suferi modificari.
Numai bine,
Psih. Gabriela Gusoi
Tel:0767967190
Bucuresti