.
Buna ziua ,
Sunt casatorita din 2008 si impreuna cu actuala sotie din 2006.Chiar daca si inainte am mai avut cateva discutii in ultimul an totul a luat o intorsatura nedorita. ne certam foarte des aproape in fiecare zi. avem si o fetita care s-a nascut in 2010.
Din pacate sotul meu a ramas fara serviciu din 2009 si de atunci isi cauta fara succes chiar daca are 2 facultati .Noi locuim intr-o garsoniera de 16 mp , mentionez acest lucru deoarece de multe ori ne certam din cauza spatiului .
Va cer ajutorul deoarece avem discutii zi de zi ; el imi reproseaza faptul ca nu il inteleg ,ca sufera ca nu isi gaseste job ; multe discutii le avem datorita parintilor mei care sunt de la tara si nu educati ( veneau la noi la 7 dimineata fara sa anunte , apasau pe clanta fara sa bata la usa ) si aceste lucruri il deranjau pe sotul meu ;este foarte afectat de situatia parintilor mei care nu au realizat nimic in viata , adica nu au o casa a
locuiesc cu chirie la varsta a 3 ,imi reproseaza ca seman cu ei tot timpul ,ca nu m-au invat nimic despre viata sica nu vreau sa invat de el anumite lucruri.
Sotul meu este foarte ordonat,constiincios , nu bea , nu fumeaza,nu are anturaj,este punctual dar avem aceste discutii si pe zii ce trece mai multe .Eu sunt impulsiva , ma enevez si incep sa ii spun vorbe , cum ar fii ca este exagerat , ca sa termine cu discutiile si sa ne vedem de viata , de dimineata de cand se trezeste incet discutiile , de 1 an de cand sunt acasa cu fetita , in fiecare zi plang ,numai suport discutiile ; i-am spus la nervi cuvinte urate " specimen" , "hitler " , ca as vrea sa isi gaseasca un serviciu , insa el considera ca l-am jignit enorm , imi spune ca joc teatru , ca ma prefac cand plang dar nu este asa ,plang ptr ca sufar , il iubesc foarte mult ,cu bune si cu rele , nu ma deranjeaza nimicuri , trec cu vederea insa numai suport discutiile din fiecare zi .Nu stiu cum sa ma port este f.trist imi spune ca nu ii mai plac anumite lucruri la mine cum ar fii faptul ca am ramas cu 10 kg dupa nastere,ca sunt nervoasa uneori cu copilul , ca ii ascult pe parintii mei etc .El se gandeste sa divortete insa eu sunt disperata nu imi doresc acest lucru , il iubesc f. mult si pe fetita la fel , ne -am facut multe planuri de viitor impreuna .
Ma gandesc sa nu fie depresie din cauza serviciului , a spatiului ........
VA ROG SA-MI DATI UN SFAT .
Multumesc ,
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Delia Mihaela
acum 12 ani
Ar fi multe lucruri de clarificat in relatia voastra, atat din punctul tau de vedere cat si din cel al sotului tau, asa ca cel mai bine este daca puteti sa apelati la un terapeut.
Cu siguranta neajunsurile v-au frustrat si asta a facut ca relatia sa se degradeze, este nevoie de multa munca sustinuta ca lucrurile sa reintre pe fagasul normal. Dar cel mai important este ca partenerii sa isi doreasca acest lucru si sa depuna efort pentru a schimba ceva.
Ideea este ca atata timp cat nu o sa schimbati ceva in modul vostru de functionare ca si familie lucrurile vor continua in aceeasi maniera.