.
De cand am inceput viata sexuala (de cca. 15 ani) am avut 4 parteneri pana la mariaj ( sunt casatorita de 9 ani). Problema mea este ca , cu niciun partener nu m-am simtit extraordinar, foarte rar intram in jocul partenerului, de obicei cand aparea scanteia disparea in secunda a2-a .... pt mine actul sexual este o obligatie conjugala, nu o dorinta. Aceasta este problema mea, nu am dorinta pt a face dragoste, pot sa stau si o luna bine-merci fara sa simt nevoia ... asa am fost de cand am inceput viata sexuala ... nu tine de partener pt ca si cu ceilalti tot asa am fost, e clar ca problema este la mine ... nu am fost la medic pana acum, am avut retineri, intelegeti de ce .... insa, de la o vreme a inceput sotul sa-mi reproseze .... ce pot face ?
Analize ? ... dereglari hormonale ? ...
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Psih. Maria - Laura Cojocaru
acum 13 ani
Poti incepe cu niste analize, insa ia in considerare si o eventuala problema emotionala care te face sa privesti sexul ca pe o datorie si sa nu te poti bucura. Este bine sa consulti un specialist pentru a afla de unde vine aceasta "rezerva" a ta si ce poti face pentru a fi functionala in viata ta si-n familia ta.
Raspunde
1
Advertisement
lecuitorul
acum 13 ani
foarte simplu ce poti face .pune mana pe tel si sunama diin 2 sedinte poti sati redeau scanteia permanenta
Raspunde
0

Psihoterapeut Laura Ciocoiu
acum 13 ani
Draga Elly,
Cum simti tu aceasta problema? Te deranjeaza, intr-adevar? Ti-ai dori sa faci ceva ca sa te simti mai bine? E foarte important sa vezi cum te simti tu cu asta, si daca intr-adevar iti doresti sa rezolvi aceasta problema. Inteleg ca sotul tau ti-a reprosat acest aspect, aceasta lipsa a dorintei sexuale... Este o problema delicata si daca iti doresti sa te bucuri de faptul ca Dzeu te-a facut femeie, iti recomand sa cauti si sa gasesti un psihoterapeut cu ajutorul caruia sa reusesti sa intelegi ce se intampla si sa rezolvi aceasta problema.
Cred ca asta vine de undeva din trecut, din copilarie... si cu siguranta are legatura cu viata ta afectiva.
Iti doresc sa-ti fie bine !