.
buna!am o relatie de 3 ani de zile!problema este ca a mea soacra isi baga nasul,are pretentia ca baiatul ei sa stea mereu acasa,nu putem sa iesim nicaieri ca imediat se supara ca zice ca ea ramane singura,nu e in stare sa spuna ce are de spus in fata,nu accepta sa ii spun verde in fata ce ma deranjeaza desi de multe ori mi-a spus ca daca am ceva de reprosat pot sa ii zic fara nicio problema.....eu nu sunt obisnuita asa!am si eu un frate si nu i se intapla asta!mie nici atat!pentru ca am stiut sa castigam incerederea parintilor!dar ea.....e mereu o victima!si desi toti ii zic unde greseste si vede ca ceilalti copii nici nu mai trec pe la ea,tot noi suntem de vina!ea nu greseste cu nimic!precizez ca prietenul meu e cel mai mic si momentan sta in casa la ea!e un baiat cumine,nu i-a facut probleme niciodata,nu vine beat acasa,nu lipseste cu zilele de acasa!!!aaaaaaa c sa mai spun de faptul ca ii controleza facturile,ii raspunde la telefon!vrea sa stie tot,ce secrete avem,ce vorbim....i-am sa sugerat sa ne mutam impreuna si zice ca vrea!dar mie a inceput sa imi fie frica sa fac pasul asta pt ca nu vreau sa raman cu buza umflata!si el zice ca s-a saturat de situatia asta dar...nu stiu c sa mai fac!daca atunci cand o sa ii spunem ca ne mutam impreuna o sa inceapa sa planga,sa faca iar pe victima si o sa il intoarca?am discutat cu el,dar mai am nevoie de sfaturi!la 22 ani simt ca am obosit psihic foarte tare!va multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)
dorina
acum 14 ani
Buna flory88,
Parerea mea este ca viitoarea ta soacra va manipuleaza.Ai mare grija!!!
Raspunde
0
Advertisement
elena
acum 14 ani
Nu o lasati pe baba sa va controleze viata. De fapt, lasa-l pe el sa o lamureasca, nu te baga tu prea mult. Oricum pe tine o sa te invinovateasca. Am o cunostinta, barbat, in varsta de 55 de ani, care a ratat deja 2 casnicii din cauza mamei lui. Baba, de vreo 80 de ani l-a tinut pe fiu toata viata sub papuc, nu l-a lasat sa-si traiasca viata langa nevasta lui.Un sfat: Mutati-va singuri, nu stati nici cu mama ta, nici cu a lui. Stati singuri, cu chirie chiar.
Raspunde
0
mikael
acum 14 ani
incearca si vorbeste foarte serios cu el,ca s-ar putea sa va mutati impreuna si dupa aia cum ai spus si u mama lui o sa faca pe victima si el s-ar pute intoarce acas,expunei f serios problemele,si daca el e f sigur ca vrea sa plece de acas.in rest asa sunt mamele de baieti mai ales ca este si ultimul ,intelege-o si pe mama lui.mai vb succes
Raspunde
0
ionica
acum 14 ani
Si-a bagat nasul de la inceputul relatiei sau acum de curand? Cel mai bine pentru voi este sa stati cat mai departe de ea, asa veti continua sa fiti fericiti impreuna. Mult succes!!!
Raspunde
0
rodica daniela1
acum 14 ani
Exact asa a fost si la mine.Si asa a ramas 14 ani dupa care ne-am despartit.Desi ne-am mutat de la ea. Ea a continuat sa vina la noi si tot timpul cu intriga.Barbatul meu niciodata nu i-a spus sa-si vada de treaba,sau sa nu se mai bage intre noi.Normal ca eu saream cu gura la el dar el zicea ca nu poate sa o supere nici pe ea nici pe mine.Am avut multe probleme din cauza ei si desi aveam 2 copii ne-am despartit dupa 14 ani pentru ca in ultimul timp chiar nu mai era de suportat.Totul depinde de prietenul tau,cat de ascultator e de "mamica lui".AI GRIJA SA NU TE LEGI LA CAP AIUREA.
Raspunde
0

Psihoterapeut Adina Demian
acum 14 ani
Draga Flory88,
imi pare rau sa aud ca traversezi o perioada dificila in ceeea ce priveste relatia ta cu mama iubitului tau! Cred ca nu ti-e usor deloc!
In ceea ce priveste sfaturile de care ai nevoie, iti fac cateva recomandari, astfel:
- in cazul in care vreti sa continuati relatia intr-o maniera mai multumitoare pentru voi,decat este acum, puteti sa incercati sa faceti tot ce tine de voi pentru a va muta impreuna iar ulterior, locuind impreuna, sa vedeti cum decurg lucrurile
-din ce spui referitor la mama iubitului tau, pot intelege ca, se comporta uneori cu insistenta fata de el, chiar cu intruzivitate, iar lui ii este greu uneori sa-i impuna limite. Acest fapt, se datoreaza unei comunicari neadecvate intre cei doi
- exista trei variante de comunicare: comunicarea cu agresivitate, cumunicarea cu timiditate si comunicarea cu asertivitate(care este comunicarea sanatoasa), ptr detalii, citeste articolul:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/32-comunicarea-asertiva
- iti recomand, atat tie, cat si iubitului tau sa apelati la cateva sedinte de consiliere pishologica pentru a invata sa comunicati asertiv, deoarece, dobandind acest tip de comunicare sansele de a mai avea o relatie nemultumitoare cu mama iubitului tau, datorita acestei comunicari neadecvate (cu timiditate din partea iubitului tau si cu agresivitate uneori, din partea ta)se vor diminua considerabil.
Succes!
O zi frumoasa!