.
In urma cu 9 ani am venit impreuna cu sotul meu in Franta pt o viata mai buna.Din pacate nici azi nu am reusit sa ma acomodez aici vreau sa ma intorc in tara pt ca acolo ma simt in siguranta ac***a niste prietenii.Aici nu am reusit sa imi fac prietenii deoarece refuz contactul cu foarte multe persoane din cauza ca in primul rand nu imi place sa vorbesc limba lor,principiile lor de viata pe scurt nu as putea fi niciodata prietena cu o frantuzoaica.In 2005 am ramas insarcinata am discutat cu sotul meu care isi dorea foarte mult un copil,eu nu imi doream la momentul respectiv din cauza ca locuiam in Franta.Am hotarat cu sotul meu ca dupa nasterea copilului ne vom intoarce in tara definitiv dar din pacate a fost doar o promisiune pe moment.Dupa nastere am mers in tara am facut botezul dupa care a trebuit sa ne intoarcem in Franta din nou cu promisiunea ca vom veni definitiv cand fiica noastra va implini un an.Atunci am inceput sa imi pierd increderea in sotul meu,am avut o discutie foarte aprinsa,l-am amenintat cu fetita in brate ca ma arunc de la et 3 decat sa ma intorc in franta si asta sa terminat rau(sotul meu a devenit violent si ma batut foarte rau),nu era pt prima data dar pt mine a fost un soc,nu as fi crezut ca dupa nasterea copilului care si la dorit atat de mult sa fie capabil sa mai ridice mana la mine.M-am inselat deoarece chiar si azi sotul meu mai are scene de violenta ,mai rare dar le are,daca nu e fizica e verbala dar situtia nu sa schimbat deloc.Tot atunci am fost la un medic(in 2006)pshihiatru in urma caruia am luat un tratament cu antidepresive.A trecut 3 luni am fost mai linistita dupa care am terminat tratamentul dar situatia mea era acceasi,nu reusesc sa ma acomodez aici in aceaasta tara.In vara anului 2007 am mers din nou in tara am vazut un alt medic si am luat un alt tratament mai slab ca cel anterior care ma m-ai ajutat o perioada de 4-5 luni.Din luna mai 2009 viata noastra a devenit insuportabila,eu si sotul ne certam zilnic,nu discutam decat despre intoarcerea in tara,am incercat sa schimbam locuita nu ajuta la nimic eu sant aceeasi,adica:inainte de mai 2009 am reusit sa fiu o mama foarte buna,o gospodina,mai putin sotie pt sotul meu din cauza ca viata noastra sexuala nu mai merge deloc din cauza mea,adica nu doresc sa fac dragoste cu el.Ziua cand stau acasa si il astept imi imaginez cum va fi seara impreuna dar cand intra in casa nu e deloc asa eu plang el nu ma ajuta moral deloc e o fire destul de rece si atunci nici nu ma mai gandesc la sex sau la ceva ce imi trecea prin cap ziua.Am uitat sa precizez ca eu nu muncesc stau in casa toata ziua nu ies nicaieri decat cu sotul meu,rareori cand ies singura,seara la fel cu sotul meu,am ajuns sa ma simt ca o prizoniera.In vara anului 2009 am stat in tara 2 luni si de cand ne-am intors am inceput sa nu mai fac nimic adica nu mai sant nici macar mama care eram inainte.Nu mai fac curatenie ca inainte,nu ma mai ocup de fetita cum era la inceput am zile cand o urasc pur si simplu,nu ma mai spal zilnic,inainte faceam zilnic dus acuma o data la 2/3 zile,pur si simplu nu ma ma intereseaza nimic decat astept ziua sa ma intorc in tara.Vreau sfatul unui medic,aici am vazut medici dar nu mi-au dat nici un medicament,mi-au raspuns ca nu ai medicamente care sa ma faca sa imi placa in Franta.Credeti ca am nevoie de medicamente ca sa imi revin din starile astea sau chiar sotul meu si intoarcerea in tara m-ar salva sa ies din starile astea in care ma aflu?Imi iubesc fetita mult si nu imi doresc nimic pt ea decat sa aiba parte de o armonie familiala sa fie un copil fericit,ceea ce la ora actuala incepe sa nu fie pt ca vede ca sufar si plang si ma intreaba foarte mult:CE E CU TINE MAMI?(tratamentul care l-am luat in 2006/2007 a fost SEROPLEX,BUSPAR,MAGNEZIUM,TRANXENE,NOTROPIL);Sper foarte mult in ajutorul dumneavoastra si nu pot decat sa va multumesc anticipat!
Adauga raspuns
Raspunsuri (14)

Psih. Paraschivescu Carmen
acum 14 ani
Medicul acela a avut dreptate, nu exista medicamente care sa ne faca sa ne placa un anumit loc, o anumita persoana, dar tu parca ai gasit antidotul acestui medicament inexistent, adica cel care sa te faca sa nu-ti placa nimic ce tine de Franta. La inceputul mesajului ai spus, totusi, ca v-ati dus acolo pentru o viata mai buna, nu pentru ca va placea Franta.
Ai scurtat foarte mult argumentatia pentru care nu-ti plac francezii si pentru care nu poti avea niciodata o prietena frantuzoaica. Poate ca nici nu e important, numai ca in timp ce ai cauta raspunsuri la aceste intrebari, ai putea sa te autoanalizezi si sa vezi ce nevoi ai tu de fapt. Esti intr-o lupta continua pentru intoarcerea la prieteniile tale, care, poate, nici raminind in Romania nu ar fi ramas exact la fel ca la inceput. Un om multumit si impacat cu el insusi este la fel peste tot, se poate simti bine si cu prietenii alaturi si cu ei mai departe, ascultind si vorbind si engleza / franceza / rusa etc, incercind sa-si faca prieteni cit mai diversi pentru a intelege modul lor de a gindi si modul cum isi formuleaza pricipiile de viata, pe care tu acum recunosti ca nu le intelegi, la fel cum recunosti ca nu te intelegi nici pe tine. Ziua gindesti intr-un fel, faci planuri pentru seara, seara esti cu totul altfel. Ai precizat ca totul a devenit de nesuportat din luna mai 2009, este vreun eveniment deosebit care s-a intimplat atunci, a intervenit ceva nou?
Situatia ta o vad ca o neadaptare la situatii diverse de viata, la etape ale dezvoltarii cuplului vostru. Orice schimbare intervenita te-a aruncat inapoi in revolta ta impotriva acelui loc. Nu esti tu singura “vinovata” de aceasta situatie, daca ar cauta cineva sa gaseasca neaparat un vinovat. Ati urmat un ciclu complet care v-a adincit in criza cuplului vostru, de aceea cel mai bun lucru pe care cred ca-l puteti face este sa cereti ajutorul unui terapeut de cuplu. Impreuna cu el puteti gasi solutii si pentru cuplul vostru si pentru tine personal.