.
buna .sunt cu un baiat de 6ani si in tot timpul asta ma inselat mai mereu multe leam aflat .Miam pierdut increderea in el de mult timp dar il iubesc si de multe ori am crezut in el doar k mie frica sal pierd .Iar acum de curand am vazut poze in mai multe locuri cu o fata care a fost cu ia vreo 5luni .Vazund pozele am simtit k inebunesc nu mam asteptat sa faca chiar asa .Nu numai k simt o durere imensa dar simt k nu ma pot controlo .Nustiu ce sa fac sa ma simt mai bine nu as vrea sal pierd kl iubesc prea mult dar mie teama sa fiu cu el ca o sa ma faca sa sufar mai mult ....ce ar trebui sa fac ?....sal iert.......si ce sa fac sami controlez sentimentele
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psiholog Liliana Puchea
acum 11 ani
Buna ziua
Din ceea cedescrieti dumneavoastra se desprinde urmatorul lucru: pe parcursul acestei relatii mai tot timpul partenerul a mai avut si alte relatii despre care dumneavoastra ati aflat intimplator sau nu
De fiecare data ati mers mai departe
In acest moment faptul ca a avut o alta relatie de durata mai mare a trezit in dumneavoastra sentimente contrarii : pe de-o parte furie , pe de alta parte durere la gindul ca il puteti pierde
Citeva sedinte de consiliere va pot ajuta sa explorati aceste sentimente si ce se ascunde in spatele lor astfel incit odata desoperit ve-ti sti cel mai bine ce aveti de facut astfel incit sa fiti impacata cu decizia luata si sa puteti merge mai departe fara sa mai simtiti durerea sufleteasca care o simtiti acum
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com