.
am 22 ani sunt casatorita de un an jumatate cu x care are 33.Nu am cu cine sa ma distrez sa rad sa ma "joc'' nu am cu cine sa vorbesc,nu vrea sa comunice cu mine,orce subiect deschid cu 2 cuvinte el a terminat ma minte in legatura cu mai multe lucruri (ex:banii,cu parintii lui,etc) chiar si cand am dovada ca ma mintit el si asa neaga totul si ma face p***a si in tot felul.Oricat as incerca nu pot sa inteleg de ce ma minte.Imi spune ca ma iubeste ,ca nu se gandea niciodata ca o sa aiba o sotie asa frumoasa ca mine iar cand ne certam el imi zice sa imi iau bagaju sa plec il fac dar cand vede ca chiar vreau sa plec isi cere scuze si zice ca nu o sa se mai intampla si ca o sa ma inteleaga mai mult.,mi se face mila,il iubesc.La urmatoarea cearta care este cam in fiecare zi imi reproseaza ca tot timpu il amenint ca plec si ca de ce nu plec odata,ca sigur am pe alcineva,ca sigur l-am mai inselat.Ma supar si plang foarte mult cand aud ce imi adreseaza,m-am gandit chiar si ca nu mai are rost sa traiesc.Va rog ajutati-ma cu un sfat,Credeti ca ar trebui sa ne vedem fiecare de drumul lui?ma inspaimanta gandul acesta ca m-am obisnuit cu el nu stiu daca pot fara el.
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Psih. Claudia Popa
acum 13 ani
Buna ziua,
Pentru a salva aceasta relatie este nevoie de un efort comun, depus atat de o parte cat si de alta a cuplului, ceea ce inseamna ca ar trebui sa apelati la un psihoterapeut pentru terapie de cuplu si in acest mod o sa aflati daca puteti merge impreuna pe acelasi drum sau daca o sa apucati cai separate.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Liliana Munteanu
acum 13 ani
Draga Mikelina,
ai tinut sa specifici ca tu ai 22 si el 33, in ce fel este relevant acest lucru pentru tine? Spui ca certurile au devenit zilnice, cum se declanseaza aceastea? Tu ce ii reprosezi sotului tau? Ce inseamna pentru tine sa vorbiti, cum incepi aceste conversatii si ce il determina pe sotul tau sa le incheie atat de rapid? Spui ca exista un moment in care te-a mintit, cum ai putea clarifica ce s-a intampla, intr-un mod ferm? Ce inseamna a iubi? Ce inseamna a fi casatorit? Cum iti negociezi nevoile tale personale si cum construiti cuplul vostru? Acestea sunt doar cateva intrebari la care poti cauta raspunsul. Important este ca ai facut primul pas: acela de a constientiza ca ai o problema.
Numai bine!
Daca te ajuta, imi poti scrie pe mail-ul personal: [email protected]