.
Buna ziua,
Sunt cu prietenul meu de aproape 4 ani, locuim impreuna, ne intelegem extraordinar de bine, dar avem o problema legata de sex, el nu simte nevoia de a face dragoste, sau asta f rar, iar eu da. Nu ma inseala, dar incep s-o iau razna din cauza asta, dezvolt atacuri de panica si nu mai stiu dc imi doresc ca el sa fie cel cu care ma voi casatori. Nu a fost niciodata ahtiat dupa sex, nici nu este genul, dar nu ma mai simt femeie, simt ca nu mai sunt atragatoare, incep sa caut atentia in alte parti. De discutat, am tot discutat si el considera ca nu avem nicio problema, ca ma iubeste la fel de mult, doar ca e obosit si stresat de la birou. Am inceput sa am si eu indiferenta fata de tot ce inseamna sex, nu mai pot initia nimic din cauza fricii de a nu ma refuza. Ce ma sfatuiti sa fac?
Adauga raspuns
Raspunsuri (11)
Psih. Adina Beres
acum 13 ani
Cred ca este momentu sa incepeti o terapie de cuplu care sa va ajute sa rezolvati aceasta problema ( sa ii gasiti cauza si diverse variante de rezolvare potrivite pt cuplul vostru).
Raspunde
0
Advertisement
Psih. Antonia - Carla Isacu
acum 13 ani
Terapia de cuplu va poate ajuta foarte mult, impreuna cu o terapie individuala pentru prietenul dvs., pentru a identifica eventualele atitudini negative fata de actul sexual si relationarea in cuplu.
Raspunde
0

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Ani,
Exista deseori nepotrivire de libido intre cei doi parteneri ai unui cuplu. In mod normal, barbatul este mai activ sexual decat femeia. Dar uneori este invers. Interesul lui mai scazut pt sex poate fi contrabalansat de amplificarea laturii tale de femeie seducatoare. Asta ca o misiune constient asumata :)
Spune ca e obosit de la serviciu. Este f posibil. Cum stau lucrurile in weekend, sau ce parere are despre o vacanta speciala pt facut dragoste?
Spui deja ca ai inceput sa ai atacuri de panica si ca ti-e teama sa nu fii respinsa. Asta e destul de serios...
Cred ca este bine sa te gandesti lucid si sa pui in balanta tot ce-ti aduce aceasta relatie si sa te hotarasti daca vrei sa te inhami la tot restul vietii la ea.