.
Sunt cu sotul meu de aproape 8 luni si de multe ori aveam orgasm de multe ori nu,pana acum nu mi a reprosat nimic dar ainceput sa imi zica ca nu sunt buna la asta e vreo problema cu mine?trebuie sa consult un psiholog?uneori sunt trista din cauza unor probleme.astept raspuns!
Adauga raspuns
Raspunsuri (5)

Psih. Catalina Dragulanescu
acum 13 ani
Buna ziua camee.
Parerea mea este ca "trebuie" sa consulti un psiholog doar daca tu consideri ca ti-ar fi de folos, daca simti ca aceste probleme care te intristeaza uneori te afecteaza suficient de serios si nu le poti depasi de una singura. Totul tine de masura in care simti tu ca te afecteaza ceea ce se intampla acum in relatia ta cu sotul tau. Cam asta, in privinta strict a "problemei / problemelor".
Totodata, o problema care apare este ca o minge ridicata de tine insati (de propriul tau inconstient) la fileu, este o ocazie pentru autocunoastere si pentru dezvoltare, pentru evolutie personala. Decizia de "a juca" aceasta minge iti apartine in totalitate.
Catalina Dragulanescu - psihoterapeut psihoterapie psihanalitica
www.terapie-psihanalitica.ro