.
in urma cu 6 ani mam casatorit la un an a aparut copilul si cum a aparut copilul a aparut certurile in casa (eu primeam prenatal iar sotul nu lucra)si tot pe mine ma certa ca de ce nu aduc bani in casa am facut un imprumut la banca primul apoi intro seara ma batut prima oara cu copilul in brate de cateva luni din ce motiv pt ca faceam un dus (doar ce intrasem) apoi am ntrecut cu vederea sia cerut scuze mia zis ca nu mai face dar a continuat sa ma bata imi zicea ca mam facut urata si grasa si imi reprosa tot timpul mancarea mia lua din fata sa nu mananc si o arunca venea cu nervi acasa si ii descarca pe mine ca pe parcurs si a gasit de lucru apoi a inceput sa faca alte imprumuturi.Si cand sa dus la banca pt al5 lea imprumut la banca ia zis ca nu mai acorda a venit acasa si mia spus sa ii zic mamei mele sa faca ea pt noi unul si am fost de acord dar el nu sa multumit ca doar pt unul imi zicea de ce nu vreap***asa ipotecheze apt ca sa ne luam casa (ca socrii ne daduse afara din casa cand eram insarcinata si pt ca el nu lucra)ma batea ca sa ii spun mamei sa ipotecam apt iam zis (mama mea e surdomuta si nu auzea cand ma batea sau ne certam) a acceptat cu chiu cu vai lam ipotecata luat banii sia facut ferma si nu ia mers deloc a piedut tot si a schimbat 3 masini noi eu daca incercam a zice ceva facea scandal.De un an jumate nu mai e platita rata apt si ma tem ca il ia banca eu anul trcut cu ajutorul la cineva din italia am gasit de lucru aici in italia si cum am ajuns la o luna am auzitca a divortat de mine si ma decazut din drepturile parintesti iar pe mama mea am lasato sa doarma la niste prieteni ca apt nu mai este la luat banca de neplata tot din cauza lui rata era mare si si salariul mamei era pe jumatate.Iar acum de 9 luni traiesc cu cineva si imi e teama mare teama sa nu fie la fel dar din ce obs perechea mea acum imi face totul pe plac dar tot imi e teama cand mi sa pare ca ridica vocea la mine simt ca tremur de frica si incep a plange imi e teama uneori sa vb imie teama sa imi privesc mama in ochi cand ma voi intoarce copilul nu il pot vedea nu imi da voie copilul ma uitat la 4 ani ai lui stiu ca nu il mai pot recupera sunt zile in care simt ca nu mai pot as plange si as plange incoontinuu pt tot de teama de trecut de viitor pt tot eram chiar obsedata de a slabi nu mancam mancare deloc si doar 3 sau 4 mere zilnic si apa(eu cred ca mam ingrasat pe sistem nervos ca uneori cand vb imi tremuta vocea de teama)cum sa fac sa imi revin pshic ca nu mai pot simt ca sunt stresata rau ca nici noaptea nu ma pot odihni de ganduri(cand mam casatorit aveam 55 kg acum 76 si inaltimea de 1 56 si viitorul sot imi zice ca sunt perfecta asa cum sunt dar mie tot imi e teama nu mai am incredere in mine miam pierdut forta curajul de a lupta in viata)
Adauga raspuns
Raspunsuri (12)
Armand158103
acum 14 ani
Sa mor daca am inteles ceva din tot ceea ce ai insirat aici.
Oricum, cred ca inainte de toate ar trebui sa iti revizuiesti un pic atitudinea fata de gramatica limbii romane si mai ales a semnelor de punctuatie.
Bafta.
Raspunde
1
Advertisement
alex3333
acum 14 ani
Dupa ploaie o sa vina si soare.Ai incredere in tine,lasa trecutul in urma si priveste spre viitor.Nu poti da timpul inapoi asa ca nu poti face nimic decat sa inveti din greseli.Incearca sa te linistesti sa te relaxezi si o sa vezi totul altfel.
Raspunde
2
madutzica
acum 14 ani
Ce sa faca si Armand?Femeia isi spune durerea si el ii atrage atentia ca scrie gresit,Bleahh..........Daca nu esti in stare sa dai un sfat,du-te repede si vino incet................ok?
Raspunde
0
Armand
acum 14 ani
Ciudat dar in afara ca imi faci mie observatie, nici tu nu ai adus nimic nou in discutie ....
Mai ai si alte sfaturi din astea intelepte ? Abia astept sa imi mai dai .... :)
Raspunde
0
simonyca
acum 14 ani
Nu iti convine nu citi,dar ce esti profesor de romana de te dai cu parerea gresit si aiurea, nu mai citi,ca se vede ca nu esti trecut prin asemenea situatie, asa ca nu mai comenta
Raspunde
2
madutzica
acum 14 ani
Lasa-l in pace simonyca,caci atat poate si el saracu....sa faca ortografie!Si nu am dat niciun sfat pentru ca nu am avut unul insa nici nu m-am dat desteapta,spre deosebire de tine.
Raspunde
0
simonyca
acum 14 ani
ai dreptate madutzica
Raspunde
0

Psih. Grasu Doina
acum 14 ani
Draga Simonyca,
Imi pare tare rau sa aud prin cate ai trecut in ultimii ani. Imi dau seama cat de greu ti-a fost si totusi te-ai luptat sa faci fata situatiilor. Stresul acesta destul de mare cu care te confrunti, temerile pe care le ai si faptul ca adormi greu noaptea sunt probleme ce tin de natura psihica si pe care le poti rezolva cu ajutorul psihoterapiei. Doar cateva sfaturi nu sunt suficiente acum pentru tine, caci din cele descrise de tine, nu prea mai reusesti prin fortele proprii sa iti controlezi aceste temeri. De aceea, iti recomand sa urmezi cateva sedinte de psihoterapie.
Ceea ce ai putea face este sa ii vorbesti partenerului tau deschis despre aceste temeri, probabil ca te-ar intelege si ti-ar oferi suport. Imi dau seama ca iti este dificil, dar cu ajutorul unui specialist psiholog vei reusi sa depasesti aceste probleme, sa iti recapeti increderea in fortele proprii, sa asimilezi maniera prin care poti elimina starile de teama, de ingrijorare foarte mare, sa reusesti sa ai relatii adecvate si implinitoare. Astfel, vei reusi sa faci si alte schimbari benefice in viata ta.
Am inteles ca locuiesti in Italia acum, insa prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de psihoterapie online care are aceleasi rezultate si efecte ca si terapia din cabinet. Pentru a afla mai multe despre psihoterapia online, te invit sa citesti urmatorul articol:
http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.
De asemenea, ac***a in vedere faptul ca, si din punct de vedere material, este o perioada dificila pentru tine, poti beneficia de o reduce, poti citi mai multe despre aceasta aici: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/plata-sedintelor .
Toate cele bune si multa sanatate!