.
suntem de 3 ani impreuna avem un copil de un anisor....eu sunt foarte geloasa la fel si el ...eu rac el berbec ne certam aproape in fiecare zi .....uneori isi ridica si miinile la cearta isi permite sa ma numeasca cu toate p***aile... nu mai suport chestia asta ..deci chiar sunt intro situatie foarte dificila nustiu ce sa fac el are 25..el imi zice cu ce sa ma imbrac ce culoare sami fac unghiile..se baga in kestiile astea feminine.pina si imi zice ce sutien sami imbrac .....nu ma lasa sa ma makiez sami vopsesc parul nu pot esi nikaeri nu ma lasa sa am nici o prietena ...am o verisoara si nici cu ea nu prea ma lasanu inteleg..pur si simplu am incercat de multe ori sa plec de la el dar de fiecare data venea in genunchi cu flori si cu mii de scuze nu puteam sa nul iert ...deci sunt ka la inchisoare...ajutatima va rog si pe mine cu ceva vriun sfat caci nu mai stiu ce sa fac mai departe
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
Medic SfatulMedicului
acum 9 ani
Este indicat sa consultati un psihoterapeut.
Raspunde
0
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 9 ani
Buna ziua,
Medina.popescu, pentru a intelege mai bine cum functioneaza gelozia poti citi accesand acest link din site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/gelozie/
Pentru a afla care sunt motivele care iti genereaza sentimentul de gelozie poti apela la psihoterapie individuala sau de cuplu. Mai mult, aceste sedinte te pot ajuta sa iti dezvolti increderea in sine si sentimentul de siguranta in relatia cu partenerul, imbunatatirea comunicarii si restabilirea relatiei de cuplu. In aceste link-uri vei gasi mai multe detalii:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
Sper ca aceste articole sa iti fie utile si daca te pot ajuta cu alte informatii, ma poti contacta!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro