.
Am si eu o intrebare care deja de 2 ani ma framinta!Eu am inceput sa am o relatie cu GEORG inca cu 2 ani in urma! el este casatorit dar nu ii place cum ii ese sotia! Se plinge mereu ca aceasta e dezordonata ca nu are grija de copil(baietelul are 7 ani), ca mereu se retine la serviciu, nu are chef sa pregateasca si + la toate il refuza in pat motivind ca nu poare din motive necunoscute! Eu pentru el sunt ca o prietena, asa ma considera el. Mereu vine la mine , eu ii gatesc!Ma ajuta mereu la orice il rog, a fost la ai mei,dar nu le-am spus ce e,dar parintilor le-a placut cum se comporta ei cu mine si chiar cu ei.A spus ca doreste sa divorteze dar asta va fi peste 1 an , motivind ca vrea sa termine totul cu ea, inclusiv datoriile bancare!Nu stiu ce sa fac sa mai astept sau nu? Mia promis ca ne vom casatori si ca ne vom muta in alta regiune,dar nu stiu ce sa fac sa cred sau ba!?Copilul sau are o atitudine buna fata de mine si chiar daca ar fi sa divorteze as accepta sa traiasca cu noi!Spuneti-mi ce sa fac?
Adauga raspuns
Raspunsuri (16)
Bestiutza
acum 14 ani
Eu zic ca toata situatia asta trebuie sa o privesti oarecum detasata pentru ca nu este totul previzibil. Indiferent de ce relatie are cu sotia lui, tu deocamdata esti pe locul 2. Il cunosti de 2 ani si nu se stie niciodata cand se hotareste sa ramana cu ea doar in virtutea faptului ca au un baietel de 7 ani. Momentan tot ce poti sa fi pentru el este o foarte buna prietena si atat. Nu te lasa angrenata in relatia asta doar pentru ca te ajuta f mult si parintii il plac.
Priveste totul de la distanta accepta ca relatia se poate termina cu bine sau cu rau si daca se va intampla ca evenimentele sa nu fie in favoarea ta va trebui sa te resemnezi si sa mergi mai departe.
Daca intr-un an de zile nu divorteaza indiferent de datoriile bancare un prim pas catre terminarea relatiei tb facut de tine. Nu esti mama ranitilor pentru el. O decizie trebuie luata de amandoi!
Raspunde
0
Advertisement
carolyncyc
acum 14 ani
multumesc, ca ma incurajezi, de fapt eu tot la asta ma gindesc!
Raspunde
0
Silvia
acum 14 ani
S-ar putea sa nu divorteze niciodata, ci numai sa te duca cu zaharelul. Stiu ca exista barbati care-si vorbesc nevestele de rau, care se plang mereu, dar multi o fac ca sa starneasca compasiunea femeilor, intelegerea lor in caz de adulter. Adevarul nu este totdeauna cel pe care il spun ei.Vezi despre ce este vorba si nu-l astepta o vesnicie. Exista barbati fara obligatii si-ti poti gasi unul potrivit.Vezi mai jos alte mesaje oarecum disperate ale unor femei care s-au casatorit cu barbati divortati si cu copii.
Raspunde
0

Psih. Ghighilicea Alina
acum 14 ani
situatia dvs e putin cam complicata, poate pentru ca dvs va convine starea de fapt. sunt cateva lucruri pe care ati putea sa le luati in considerare:
- cunoasteti situatia familiala a iubitului dvs doar din perspectiva acestuia
- incercati sa obtineti informatii si din alte surse, pentru a putea vizualiza un tablou general
- puneti pe hartie avantajele si dezavantajele situatiei dvs - este posibil ca iubitului dvs sa ii convina situatia existenta din moment ce relatia dvs dureaza de 2 ani nefinalizandu-se in nici un sens (legalizare relatie sau despartire)
- incercati sa luati in calcul si posibilitatea initierii altor relatii - in cazul in care constatati ca aceasta relatie nu va mai satidsface afectiv
- cat de dispusa sunteti sa acceptati situatia existenta pe o scara de la 1 la 10, sau puteti efectua o vizualizare a dvs cu privire la perspectiva de viitor ("cum ma vad eu peste 1 an, 2 ani, 5 ani?")
cu stima
psih. alina G