.
Buna ziua.am 23 de ani si am o relatie de 2 ani jumate cu un barbat.Ne-am mutat impreuna imediat dupa ce ne-am cunoscut fara sa mai asteptam sa ne cunoastem mai bine.Ne intelegem bine,nu exista certuri intre noi dar problema este ca relatiile sexuale intre noi sunt foarte rare si problema aceasta o avem de la inceput.Nu ne simtim bine unul cu celalalt,nu simtim placere.Prietenul meu lucreaza mult,pt el meseria pe care o are este pe primul loc si vine acasa obosit se relaxeaza pe canapea la televizor si apoi la somn.Am discutat cu el,spune ca ma iubeste dar ca nu are apetit sexual si nu simte placere cand se culca cu mine.Poate ma puteti ajuta cu un sfat,sa ne spuneti la ce medic sa apelam.
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)
Iuli
acum 12 ani
Mergeti la un psihosexolog.
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Claudia Popa
acum 12 ani
Buna ziua,
Pentru a va da seama daca trebuie sa va adresati unui medic sau unui psihoterapeut trebuie raspuns la cateva intrebari: Ce diferenta de varsta este intre dumneavoastra si partener? Aceste dificultati au aparut doar in cuplul dumneavoastra sau si cu persoana dinainte ? Exista acelasi program de lucru al partenerului si inainte de formarea cuplului? Care sunt lucrurile care va fac placere in pat dumneavoastra? Dar partenerului? Raspunzand la aceste intrebari obtineti indicii semnificative privitoare la situatia in care va aflati si cui sa va adresati. In orice caz, psihoterapia de cuplu per total si nu exclusiv cu un sexolog va ajuta sa va cunoasteti mai bine unul pe celalalt si in consecinta sa va imbunatatiti si viata sexuala.
Mult succes va doresc.