.
Buna seara!As dori un raspuns de la psihologii forumului, dar si de la cititorii care poate au trait situatii asemanatoare.
Sunt casatorita de 12 ani si am un baietel de 8 ani.Niciodata relatia sexuala dintre mine si sotul meu nu a fost una extraordinara, dar am zis ca celelalte calitati pe care le are vor suplini aceasta lipsa. M-am inselat amarnic.Anii au trecut, iar sexul a devenit aproape inexistent. A avut dintotdeauna probleme cu ejacularea , in sensul ca partidele au inceput sa dureze din ce in ce mai putin.Sunt inca tanara, am 37 de ani. Imi doresc tandrete, iubire. Nici la capitolul afectiune nu sta foarte bine. Simt ca nu mai rezist. Au trecut ani decand nu m-am mai simtit”femeie”, de cand nu m-am mai simtit iubita.Sunt cu moralul la pamant. In vara aceasta am facut si niste investigatii medicale la sani (mi-a apari=ut o secretie, dar deocamdata nu e nimic grav).
I-am cerut sa mearga la un medic, probleme medicale nu sunt.La psiholog refuza cu inversunare sa mearga.As vrea sa divortez. Imi doresc o viata normala, in cre sa am parte de iubire, de sex , de tandrete. Nu stiu ce sa fac. ma gandesc la copil, la modul in vare va reactiona.
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psih. Roxana Olaru
acum 12 ani
Buna seara,
Va recomand sa apelati la serviciile unui psihoterapeut sau consilier psihologic pentru a va ajuta in cateva sedinte sa va decideti ce va doriti sa faceti. Oricum va recomand un proces psihoterapeutic de mai lunga durata pentru a va ajuta sa va adaptati la viata pe care o veti alege si sa incepeti sa va cunoasteti.
Este normal sa aveti nevoie sa fiti privita intr-un anumit mod si sa va simtiti iubita. Totusi, va recomand sa incercati sa vorbiti cu sotul dvs sa vedeti din ce cauza va tine la distanta, ce se intampla cu el si sa incercati sa ii explicati prin ce treceti dvs si sa ii spuneti ce ati avea nevoie.