.
sunt casatorit de peste 15 ani si va pot spune ca totul a decurs normal,in sensul caam reusit sa ne realizam si sa ducem o viata destul de decenta.Problema este ca de ceva timp sotia nu mai pare a fi atit de antuziasmata cind facem dragoste.Am avut deseori discutii cu ea in ceea ce priveste acest aspect dar niciodata nu mi-a dat un raspuns concret.Singurul lucru care mi l-a spus este ca nu mai sunt ca in adolescenta.Este adevarat ca nu sunt f dotat,zic eu mediu dar nu mi-a reprosat asta.Am avut discutii pe aceasta tema si chiar i-am propus sa divortam,nu as vrea sa fie nefericita alaturi de mine,dar nu a fost de acord spunind ca nu o sa renunte la mine pentru atita lucru.ASTEPT SA-MI DA-TI UN SFAT.
Adauga raspuns
Raspunsuri (11)
Dorina
acum 12 ani
Buna,
Viata sexuala este importanta in relatia de cuplu...din pacate sunt multe femei care dupa anumiti ani de relatie au probleme de libidou..isi pierd efectiv dorinta sexuala.
Raspunsul sotiei tale nu este tocmai unul normal...exista alte cauze pentru scaderea libidoului si nu trebuie sa punem totul pe inaintarea in varsta.
Nu este ok nici ca ea sa accepte sa faceti dragoste din "obligatie", doar ca sa te multumeasca pe tine, pentru ca in timp iti vei pierde si tu interesul.
Vei primi cu siguranta sfaturile clasice: schimba ceva, incearca sa o recuceresti, etc.
Cert este ca poate e pacat sa pierzi 15 ani de casnicie din acest motiv, dar gandeste-te si ca daca acest aspect va afecteaza nivelul de impacare/fericire/intelegere la nivel de cuplu, aveti o problema...pe care daca nu o solutionati, riscati sa deveniti 2 straini in aceeasi casa.
Incearca sa o faci sa consitentizeze ca pentru tine acest aspect al relatiei este important si ca trebuie sa purtati o discutie serioasa pe aceasta tema, trebuie sa-ti dezvaluie adevaratele motive; nu o lasa sa trateze aceasta problema ca pe "un nimic". Nu atata timp cat pentru tine conteaza!
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
Fiecare individ este unic, asa ca si codul deontologic al cuplului este unic. Datorita dinamicii si evolutiei relatiei de cuplu, sistemul de valori trebuie reanalizat si reactualizat continuu.
Din relatarea dvs. inteleg ca va cunoasteti sotia din adolescenta!
Dansa a raspuns intrebarii dvs ca "nu mai sunteti ca in adolescenta".
Cum erati dvs. atunci!?
Ar fi posibil sa-i lipsesca acel ceva pe care, se pare ca i l-ati oferit candva!?
Dvs. spuneti:"nu sunt foarte dotat, dar sotia nu mi-a reprosat, i-am propus sa divortam , pt ca nu vreau sa fie nefericita", iar sotia va spune : "NU sunt de acord, nu doresc sa renut la tine".
Posibil sa aveti un sentiment de inferioritate fata de dansa. Intr-o relatie de cuplu ambii parteneri trebuie sa fie si sa se simta EGALI. Sunt doar supozitii!
Cu ajutorul psihoterapiei de cuplu, daca sotia dvs este de acord, puteti fi ajutat sa depasiti cu bine acest moment, ori terapia individuala.
Cu bine!