.
buna ziua.suntem casatoriti de 8 ani sin ultima perioada sunt f derutata de nu stiu ce sa mai cred.zilele trecute am descoperit ca sia facut o adresa noua de net cu care sa logat la diverse saituri de matrimoniale dar problema e ca nu este prima data si daca iam spus mia zis cai o p***ae dar de data asta imi promite ca se cumintesteceea ce eu nu mai pot crede si nici nu stiu daca voi mai avea incredere vreodata in el.el mia spus can afara de net nu sa intamplat nimic si sal iert cai un prost si nu mai face.oare ce sa cred?ce sfat imi dati
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Claudia Popa
acum 13 ani
Stimata doamna,
Ceea ce puteti face este sa aveti o discutie deschisa si sincera cu sotul dvs. si sa vorbiti despre motivele care l-au impins sa acceseze site-uri de matrimoniale, ce se astepta sa se intample accesandu-le. Astfel, vorbind sincer, aflati daca el considera ca ceva lipseste relatiei sau nu si puteti lua masurile necesare. Odata descoperita o eventuala lipsa puteti trece la acoperirea ei si consolidarea totodata a incerederii pe care simtiti ca o pierdeti. In cazul in care optati pentru aceasta discutie sa nu scapati din vedere si aspectul increderii deoarece este foarte important sa comunicati deschis despre ceea ce simtiti in interiorul cuplului.
Mult succes va doresc.