.
buna seara! am 23 de ani si sunt casatorita de doi ani junate, avemun baietel de un an si 9 luni , de 2 luni sotul meu e schimbat , din cauza stresului de la munca si a oboselii sotul ma acuza ca nu sunt langa el si ca nu l sprijin. imi reproseaza ca nu l ascult ,lucrurile sau agravat , saptamana trecuta ne am jignit reciproc pt prima data , a fost reu pt amandoi, asta am realizato in wekend cand am discutat si in mare parte am rezolvat problema, insa eu simt ca nu e multumit , e ingandurat, mie teama sa cred ca ar putea fi nefericit cu mine... e o persoana care nu spune ce simte, eu insa spun ce ma doare ce ma deranjeaza intru totul..cum sa i demonstrez ca sunt langa el , cum ar trebui sa ma comport cu el sai arat dragostea mea ??? e o stiutatie de stres pt amandoi si nu reusim sa facem fata. eu am trecut printr un examen pt scoala de soferi si am picat , acum n reusesc sa mai invat sa ma concentrez, am tecut printr un avort dureros, a fost problema dupa problema ceia ce ma demoralizat. la el situatia de la munca e critica si e teama ca va fi dat afara. cum putem sa ne ajutam reciproc? va rog cititi mi mesajul si ajutati ma cu sfaturi. va multumesc mult .
Adauga raspuns
Raspunsuri (11)
Psih. Ioana Panculescu
acum 13 ani
odata cu venirea micutului probabil ca si tu te-ai schimbat si nu realizezi.
depresia dupa nastere apare si la barbat se manifesta prin irascibilitate
Fiind amandoi tineri mai aveti multe de invatat
Simt ca suporti f greu esecurile Aici s-ar putea sa fie ceva nerezolvat in tine.
Imi poti scrie pe email
Raspunde
0
Advertisement

Psih. Delia Aldescu
acum 13 ani
Inteleg ca amandoi treceti prin situatii dificile si aveti motive intemeiate sa fiti stresati, nelinistiti, nemultumiti. Insa daca aceste lucruri sunt neplacute pentru adulti si acestia pot fi in masura sa intervina si sa le stopeze, pentru un copil sunt insuportabile si nefavorabile dezvoltari lui ca si copil sanatoas.
Vorbiti deschis despre suferinte si neplaceri unul altuia, propuneti cai de rezolvare atunci cand stiti in ce directie doriti sa va indreptati. Faptul ca partenerii de viata sunt dispusi sa asculte, sa accepte ca sunt obstacole in viata peste care impreuna vor trece, sa se sprijine reciproc este cea mai puternica resursa a unei casnicii.
Dar nu e nici o rusine daca simtiti ca lucrurile care se intampla va depasesc, va secatuiesc puterile si va indreapta intr-o directie gresita. Exista psihologi si psihoterapeuti care s-au scolit exact pentru a putea oferi o mana de ajutor cuplurilor si familiilor care s-au impotmolit, sau ratacit sau nu mai vad padurea de uscaciuni.