.
Toata povestea asta a inceput acum doi ani, cand am cunoscut un baiat si mi-a picat cu tronc, ca sa zic asa. Am inceput sa ne intalnim foarte des, se vedea pe amandoi sa suntem atrasi unul de celalalt, dar nu aveam o relatie propriu-zisa. Doar ne intalneam ca sa ne tinem de urat.
Toate bune si frumoase, au fost 7 luni superbe, dupa care a plecat in Anglia si nu s-a mai intors.Il vad in fiecare zi pe facebook, dar nu vorbim unul cu celalalt. Pur si simplu nu prea avem ce sa discutam, decat " ce faci" si " bine,tu?", cam asta e tot dialogul nostru. A trecut un an si ceva de cand nu ne-am mai vorbit ...si sincer, mi-a fost si imi e inca dor de el.
Nu e un golan, a avut grija de mine cat a fost aici si s-a purtat frumos atat cu mine cat si cu familia mea...dar de ce nu mai putem vorbi asa cum vorbeam acum doi ani? Ce e in capul lui?
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Diana Dinca
acum 10 ani
Buna Andreea,
Pornind de la faptul ca relatiile interumane sunt supuse schimbarii si ca trecerea timpului aduce o evolutie in viata oricarei persoane, putem spune ca schimbarea aparuta in cazul vostru se manifesta prin disparitia comunicarii.
E important sa iei in considerare ca el este foarte departe acum si ca genul de comunicare directa pe care voi ati avut-o a fost inlocuita de una online, care poate fi perceputa de amandoi ca fiind nesatisfacatoare.
Singurul care iti poate da un raspuns la intrebarea ''''Ce este in capul lui?'''' este el si pentru asta iti sugerez o abordare directa, ce te va scuti de interpretari, care de cele mai multe ori pot si eronate.