.
buna ziua ma numesc cornel am 40 de ani si sun casatorit de 10 ani am doi copii de 5 ani.problema pe care doresc sa o prezint e putin mai deosebita cred eu: o perioada mare de timp am locuit in satrainatate unde am trait o mare poveste de dragoste unde ne am si casatorit unde ni sau nascut copii,unde ne am cumparat casa ,masini ,am avut o afacere si asa as putea continua insa nu vreau sa va plictisesc, problemele incep sa apara odata cu nasterea copiilor,(dupa indelungi tratamente ),pe zi ce trece sentimentele dispareau vorbele frumoase nu se mai regaseau in limbajul nostru, in curand certurile reprosurile vorbele murdare iau locul cuvintelor tandre ,en fin in acest moment nu stiu exact unde a ajuns relatia noastra pentru ca practic nu mai avem nici o relatie iar sotia mea nu mai are ochi pentru mine sub nici o forma .intrebare credeti ca mai pot face ceva sau sa caut pe alta pentru ca am tot incercat sa caut o rezolvare vorbind cu sotia insa doar impartim acelasi pat si doar atat in rest reprosuri si certuri cat cuprinde.ajutor va rog
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)
Psih. Anisia Popa
acum 13 ani
Ajutorul de care aveti nevoie, poate fi unul specializat si va recomand sa va adresati cu incredere unui psihoterapeut. Este specialistul caruia ii puteti relata pe larg problemele dumneavoastra si la care la momentul potrivit sa mergeti si cu sotia pentru ca impreuna sa descoperiti cauzele reale ale problemelor si sa gasiti si rezolvarea.
Toate cele bune!
Raspunde
0
Advertisement

Psih.dr.Gabriela Marin
acum 13 ani
Buna Ric,
Nasterea copiilor - de fapt aparitia unor noi membri in familie- este un moment special si produce numeroase schimbari in cadrul relatiei dintre cei doi soti. Spuneti ca ati avut 2 copii in urma tratamentelor. Deci au fost niste copii foarte doriti si este posibil ca dupa nastere toata atentia, energia si grija sotiei dv sa se fi dus in directia micutilor. De multe ori femeile fac aceasta greseala. In momentul in care devin mame uita sa mai fie sotii si iubite.
Cuvintele urate, certurile, reprosurile nu fac decat sa inrautateasca situatia.
Incepeti o terapie de cuplu. Trebuie doar o schimbare de viziune, o renegociere a rolurilor in familie. Din moment ce aveti 5 ani fericiti alaturi de sotie, lucrurile se pot schimba din nou in bine. Un specialist ii va putea pune problema altfel sotiei dv.
Mult succes!