.
Buna ziua. Am o relatie cu un barbat de aproximativ 8 luni, nu a fost atractie de la inceput,dar pe parcurs ne-am apropiat . El este un om introvertit in general si a mai trecut peste asta pentru ca l-am facut sa inteleaga ca baza solida intr-o relatie este comunicarea, haios cand doreste si inteligent. El a avut o relatie mai lunga de care a renuntat acum 2 ani de zile, dar in timp au mai pastrat legatura, chiar si cand a fost cu mine.doar la telefon, si am aflat de acest lucru, i-am spus ca m-a deranjat si de atunci nu au mai vb ,chiar si ea mi-a zis acest lucru ca tocmai din cauza mea ei nu au mai vb si ca el este fidel si tine la mine mult. Ea se casatoreste ,dar nu stiu .....parca ceva imi spune ca uneori ma compara cu ea sau ca inca ii mai poarta sentimente..Ce sa fac? Va multumesc mult!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)
ella
acum 13 ani
Sa sti ca o relatie nu se poate uita usor .trebuie tu sa-l faci sa uite daca iti este bine cu el si doresti o relatie eventual de casatorie .nu mai aminti de ea ,uita de aceasta problema ca si cum n-ar exista si incearca sa te concentrezi pe relatia care o ai tu cu el si sa-l faci sa te doreasca din ce in ce mai mult si atunci o sa uite singur .nu lasa trecutul sa va umbreasca viitorul .
Raspunde
1
Advertisement
alina32595195
acum 13 ani
Multumesc pentru raspuns. Da, este corect ce spui.
Raspunde
0
ochi negri
acum 13 ani
E destul de important ce varsta are el si cat de mult a insemnat pentru el acea relatie.Exista oameni,si femei si barbati pe care nu-i mai poti face sa treaca peste un esec sentimental niciodata,oricat de bine i-ar fi langa alt ales si orice ai face pentru el.Eu sant de parere sa lasi timpul sa mai treaca,dar nu la nesfarsit,sa nu-l bati la cap cu povestea asta dar sa fii mereu in garda.Rezolvarea e doar pe jumatate la tine,restul depinde tot de el.Daca va gasi in tine ceea ce-si doreste ,va fi bine.Daca nu,atunci o relatie de tip plasture n-are rost,crede-ma.
Raspunde
0

Psihoterapeut Florentina Bocai
acum 13 ani
Alina,
Faptul ca partenerul tau a mai vorbit cu fosta iubita din cand in cand e un semn ca relatia lor , la momentul respectiv, nu era incheiata si la nivel emotional ci doar la nivel fizic. E bine ca ai luat atitudine si i-ai spus ce anume te deranjeaza, ca ai luat atitudine fata de comportamentul lui. Ar trebui sa constientizezi ca aceasta este numai problema lui si nu a ta, daca te compara cu cealalta.
Iti recomand sa stai de vorba cu un psiholog competent in psihoterapie si sa inveti cum sa comunici altfel in cuplu ,cum sa faci fata unei astfel de situatii astfel incat sa nu existe loc de suspiciune, frustrare, dialog si discomfort in cuplu etc.
Numai bine iti doresc,
Psihoterapeut Florentina Bocai
CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE
Tel :0751.161.079/ 0733.413.089
www.florentinabocai.ro