.
Sunt casatorita de 12 ani , avem un copil de 10 ani , de cati va ani nu ne mai intelegemi cateva zile sunt frumoase dupa incep certurile ...nu stiu ce sa fac sa ma despart de el sau nu ... nici el nici eu nu vrem sa divortam ....Nu stiu cum sa fac sa ne fie bine...
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
acum 7 ani
Buna seara,
Cred ca va este foarte greu in aceasta situatie amandorura si nu doriti sa va separati, mai ales pentru ca aveti si un copil impreuna. Inteleg ca distantarea si deteriorarea comunicarii se intamapla de ceva timp.
In acest caz, puteti apela la consilierea de cuplu pentru a va apropia din nou si pentru a va imbunatati comunicarea.
Va invit sa cititi un scurt articol despre problemele de cuplu, rezolvarea acestora si despre imbunatatirea comunicarii:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
Daca partenerul nu doreste sa participe la sedintele de consiliere pentru cuplu, puteti apela dvs. la sedintele de dezvoltare personala. Astfel, este posibil ca schimbarea dvs. sa determine modificari favorabile si in atitudinile sotului.
Puteti acesa aceste link-uri pentru a afla despre sedintele la cabinet sau online:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
Sper ca articolele din site-ul Psihoutil sa va fie utile. Daca doriti si alte informatii, imi puteti scrie aici sau pe e-mail-ul personal.
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
Telefon: 0764.443.184
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/