.
Pot spune ca la inceput orice relatie este frumoasa..iar apoi se intampla ceva si se schimba.sotul meu a devenit o persoana foarte agresiva atat verbal cat si fizic..lucru care inainte de casatorie nu se intampla..orice fac nu ii convine,ma insulta tot timpul,imi jigneste familia,intr-un cuvant ma lipseste de respect,a devenit un egoist .Ma trateaza doar ca pe ceva carnal..nu tine cont de parerile mele ,ca si cum nu as exista..am incercat de nenumarate ori sa ii zic nemultumirile mele ,sa il aduc la un numitor comun dar el nu reactioneaza decat agresiv ,tipa ,insulta din orice..Va rog din suflet dragi cititori sa imi spuneti ce pot sa fac? Il iubesc foarte mult dar de ceva timp ma gandesc sa pun capat acestei relatii care nu este deloc sanatoasa! dar totusi ma retine ceva..imi e foarte greu sa fac acest pas ,desi cunosc si inteleg foarte bine situatia in care ma aflu...stiu ca nu se va schimba ,din tocmai poate se va inrautati mai tare..Sunt foarte multe lucruri de zis,dar eu am preferat sa va aduc la cunostinta situatia in mare parte...restul va puteti da seama dumneavoastra..Va multumesc!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 7 ani
Buna ziua,
Doamna Andra, inteleg ca sunteti ambivlenta fata de relatia dvs. de cuplu. Intr-adevar, este foarte dureros sa va aflati intr-o relatie maritala nesanatoasa, sa fiti agresata verbal sau/si fizic, lipsita de respect, criticata de catre barbatul cu care aveti o relatie stabila de 6 ani. Probabil ca v-ati casatorit in urma cu 5 luni in speranta de a se schimba in bine relatia dvs., comportamentul sotului.
Din scurta relatare, pare un om cu rezistenta scazuta in fata stresului, tendinte perfectioniste, sau / si narcisice.
Pentru a depasi aceste dificultati aparute in relatia de cuplu, va recomand sedintele de psihoterapie si dezvoltare personala individuale sau de la un moment dat si de cuplu.
Spre exemplu, depresia se poate datora faptului ca oamenii raman in anumite situatii în care nu pot controla recompensele si pedepsele. Se simt tristi sau obositi, isi pierd speranta, se simt disperati, deoarece considera ca orice ar face nu pot indrepta situatia. Relatiile nesatisfacatoare, conflictuale pot genera astfel de emotii si sentimente negative.
Sedintele de psihoterapie va pot ajuta sa va schimbati atitudinea (ex. sa invatati sa reactionati, sa relationati cu o persoana mai dificila ori sa va optimizati stilul dvs. de comunicare, comportamentul, gandirea, reactiile emotionale). De asemenea, in cadrul acestor sedinte puteti sa invatati cum sa va cresteti rezistenta in fata frustratilor, sa va imbunatatiti stima de sine, sa preintampinati declansarea unor afectiuni anxios-depresive.
Doamna Andra, pentru mai multe detalii despre cuplu si comunicare, puteti copia in bara de cautare si accesa urmatoarele link-uri din site-ul www.psihoutil.ro :
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Sper ca aceste articole sa va fie utile.
Toate cele bune!