.
va rog din suflet sa-mi raspundeti!!! sotul meu, minte tot timpul...de multe ori l-am inteles, l-am iertat, dar acum sunt ingrijorata! minte de la lucruri marunte, pana la lucruri serioase!!! avem copii, de aceea nu l-am parasit pana acum. am incercat sa vorbesc calm cu el, sa vad daca intelege ceea ce face, dar este foarte recalcitrant...nu vrea niciodata sa discute pe aceasta tema. cu timpul, am observat ca nu sunt singura pe care minte....ci pe toti cei din jur...traieste intr-o lume a lui....vrea sa para ceea ce nu este!!! incep sa ma tem de el, sa ma tem sa-mi las copiii sa creasca alaturi de el! e posibil sa fie bolnav???? l-am implorat sa mearga la psiholog, psihiatru eventual, refuza categoric....si cu toate ca stie ceea ce face, stie ca mereu l-am descoperit (si mereu neaga chiar si cu probe in fata) el ma acuza pe mine..."nu eu sunt nebun, tu esti, eu nu am facut nimic...sunt cinstit, iti spun adevarul!".... va implor, va implor, raspundeti-mi!!!!
Adauga raspuns
Raspunsuri (10)

Psih. Nicolae Nedea
acum 13 ani
Buna ziua,
inteleg ca sunteti ingrijorata pentru copii, va ganditi daca sa ii lasati cu el si daca nu le face rau.Se pare ca nu aveti de ales dar v-ati gandit ca daca minte atat de mult poate sufera de o boala si daca sufera de o boala poate fi vindecat.Totusi dumnealui nu doreste sa mearga la un psiholog si sppune ca este sanatos.Numai pe baza faptului ca minte nu se poate spune daca este bolnav, e nevoie sa ne spuneti mai multe.Cum adica traiestee intr-o lume a lui?Cand este recalcitrant? povestiti o situatie concreta.In ce privinta spune ca este cinstit?Care sunt interactiunile lui cu copiii?