.
azi am transat relatia noastra - este iremediabil compromisa. eu nu exist, copilul nu prea decat la insistentele noastre. nu stiu de ce m-am maritat. sa stau cu el pentru binele copilului sau mai bine fara el? nu ne vorbim, nu comunicam, nu avem viata sexuala. nu am voie sa-l intreb despre nimic, nu am voie sa stiu unde pleaca, nu am voie sa stiu cat sta unde pleaca, ma trezesc ca vorbesc si el nu mai este in casa. in afara ca inca nu a lipsit noaptea de acasa totul imi da semne ca ar avea pe altcineva cu toate ca imi este greu sa cred. credeti ca aceasta relatie mai poate continua? nu stiu ce sa fac cu toate ca am momente in care el imi este cu adevarat indiferent. atata timp cat nu il intreb de bani, plecari si copil totul este ok. daca copilul nu este acasa nu ne intersectam. fiecare in camera lui. toata ziua este plecat sau in cel mai fericit caz pe calculator (care este cel mai bun prieten al lui). viata sexuala - am spus nu - decat daca cumva eu ma duceam la el, altfel el nu avea initiativa. nu avea pentru ca nu s-a mai intamplat de mult. acum sunt foarte pornita impotriva lui dar simt ca daca trece un timp el va crede ca a trecut valul si totul va fi ca inainte. pentru ca asa a fost mereu. vreau sa ma rup! cum sa fac?
Adauga raspuns
Raspunsuri (9)
mary
acum 13 ani
Ai face bine sa nu mai tragi de timp .....pt ca va trece si timpul tau si categoric nu iti mai vei reface viata pt ca la vasta ta mai poti gasi pe cineva cu dorinta de comunicare ,de dragoste ,de distractie ,de iubire care poate te va respecta si poate te va face fericita . Din ce ai descris mai sus esti o nefericita si sa nu crezi mai schimbi ceva de acum in colo .gandestete daca acum cand ai mai multa nevoie de el nu este langa tine sa sti ca mai tarziu nici atat .tot ce conteaza in viata este sa fi fericita si iubita .discuta cu el intreabal ce are de gand ? daca nu cumva are pe cineva ca sa nu-ti mai pierzi timpul pt ca nu se merita .Mult succes iti doresc si roagate la dumnezeu pt o soarta mai buna .
Raspunde
0
Advertisement
Psih. Ioana Panculescu
acum 13 ani
adina,ai tot dreptul sa te gandesti langa ce fel de barbat ai putea fi implinita
Este clar ca situatia actuala nu te satisface
Din pacate copilul nu-l poti rupe de el
Raspunde
0

Psih. Catalina Delcea
acum 13 ani
Draga Adina,
Intrebarea ta de final "Cum sa fac?" isi gaseste raspunsul in continutul mesajului pe care ni l-ai transmis. Esti o femeie matura, capabila sa iti identifici la timp iluziile in favoarea experientei reale si faci alegeri in functie de valorile tale, de experienta trecuta si de circumstante.
Dat fiind faptul ca tu consideri ca "relatia este iremediabil compromisa", depaseste asteptarile imposibile, chiar daca ele sunt legitime si construieste-ti realitatea in care vrei sa traiesti. Intreaba-te mai mult ce vreau? - decat ce vrea celalalt de la mine?
Cu drag,
Catalina Delcea Tomescu