.
am 24 de ani si sunt in relatie cu iubita mea de 4 si 2 luni chiar maine....de un an , un an si ceva ,eu , mi-am facut un id de messenger fara stirea ei..sa va spun cum l-am facut si de ce. am intrat o data pe hi5 si din intamplare dau peste nepoatele mele ,si m-am gandit sa-mi fac un id de messenger pentru a afla ce fac el,cum sun ele,adik sa aflu cat mai multe depre ele...in fine l-am facut am aflat depre ele,dar p***aa mea pe care n-o inteleg am intrat pe id-ul de messenger al iubitei mele si am luat id de fete din lista ei,si de pe hi5...nu inteleg de ce le-am luat pt ca din cate id aveam in lista doar cu o singura persoana am vb mai serios,si cu 2 sau 3 persoane vb despre mine si iubita mea.Eu impreuna cu iubita mea ne-am mutat impreuna de 3luni cu chirie in Bucuresti si intr-o zi am intrat iarasi pe id ce-l facusem pe ascuns si cand am stins calculatorul n-am mai iesit de pe messenger.iar seara cand a ajuns iubita mea acasa ,dupa ce a aprins calculatorul i-a aparut id meu pe care il facusem pe ascuns.si de aici a venit cearta... i-am explicat tot i-am spus adevarul cum vi l-am spus si dvs dar nu m-a crezut...acum regret enorm ca am mintit-o si ca nu i-am spus adevarul cand trebuia..asa acum si-a pierdut increderea in mine! asta s-a intamplat acum 2- 3 sapt si dupa toate astea am mai facut o f.mare p***ae pe care nu stiu daca ea o sa mai aibe puterea sa treaca peste asta...de cand a aflat de id acela de messenger,eu nu am mai avut nici un chef de viata,nu prea mancam,plangeam si inca plang in fiecare zi,seara.mi-e foarte greu ca ea va da-ti seama acum nu mai e cum era si n-o judec pt asta are tot dreptul..faza urata care i-am mai facut-o este ca de la aflarea ei depre id de messenger,eu m-am consumat foarte mult si acum 5 zile mi s-a facut rau. am fost la baie sa vars iar dupa am mers 2 pasi si de-atunci nu mai stiu...am lesinat..faza urata este ca dupa ce mi-am revenit catusi de putin am mers la spital si in drum spre spital eu am mintit-o pe iubita mea ca atunci cand am fost putin constien dupa cazatura,m-am intalnit acolo sus cu mama ei si nasicu ei pers pe care ea le-a iubit cel mai mult...stiam ca nu aveam nici un drept sa ma leg de asa ceva,dar diperarea mea de a nu o pierde a fost foarte mare si m-am legat de acest lucru...i-am facut si mai mult rau. ..si totusi dupa toate astea ea a ales sa ramana cu mine,ce-i drept nu mai are incredere in mine e schimbata...schimbat zic eu pt ca nu ma mai ia in brate nu se mai comporta si nu mai are acelasi drag de mine ....va rog din suflet dati-mi un sfat,sau sa-mi spuneti ce sa fac sa-i recustig increderea si ce-ar trebui sa fac de acum incolo pt a fi cum eram pana sa afle de id ala blestema?va rog mult de tot ..regret enorm ca am facut-o sa sufere o iubesc enorm si ea inca ma mai iubeste sper..nu mai pot sa dorm
plang intruna. va multumesc din suflet
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Buna ziua,
Inteleg din scrisoarea dvs. ca intampinati dificultati in relatia de cuplu din pricina faptului ca i-ati ascuns iubitei o adresa de id, ceea ce a condus la dezamagirea si pierderea increderii acesteia in ceea ce va priveste. De cele mai multe ori cand apar astfel de situatii care implica minciuna, disimularea, falsitatea increderea si respectul dintre parteneri au de suferit.
Inteleg si ca aveti mari regrete, ca suferiti si ca doriti sa reparati situatia. Cu alte cuvinte, sa ii recastigati increderea iubitei dvs.. Va voi impartasi cate ceva despre comunicarea sincera:
Comunicarea onestă şi sinceră reprezintă esenţa unei relaţii de cuplu reale şi profunde. Onestitatea în cuplu este dovada certă că cei doi parteneri trăiesc într-o realitate comună. Oamenii care trăiesc în realităţi diferite, deşi împart acelaşi spaţiu fizic, nu se întâlnesc niciodată. Adică, deşi împreună, sunt singuri. Iar a fi singur cu cineva este mult mai dureros decât a fi singur pur şi simplu. Lipsa de onestitate echivalează cu ascunderea adevărului sau cu minciuna. Iar a trăi în minciună şi falsitate este ca şi cum ai trăi într-un mediu obscur, tensionat şi încărcat de emoţii de joasă frecvenţă, ceea ce va conduce în timp la izbucnirea unor conflicte fatale relaţiei tale.
Purtati o discutie in care sa ii vorbiti despre dvs, despre ceea ce simtiti, ceea ce ganditi, ceea ce va doriti sa se intample in relatia voastra de cuplu. Este important sa fiti sincer si deschis.
Insa, o alternativa competenta la problema dvs. o reprezinta terapia de cuplu, pe care v-o recomand cu draga inima.
Cu respect,
Ioana-Corina MARCU
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
nr. tel. - 0754/024.213;
email - [email protected]