.
si eu stau inpreuna cu cineva de 11 ani avem un copil de 8ani anul trecut in ianuarie am descoperit ca primea sms pe telefon de la o femeie .el mia marturisit atuncea ca sunt de la o pustoica de 19 ani si si ca a incheiat legatura cu ea.eu am stiut ca nu este asa .si am lasat sa decurga lucrurile de sine.anul acesta intro seara prin iunie incepe sa mi marturiseasca ca de fapt el nu a rupt atuncia legetura cu acea femeie .ca de fapt nu este o fata ca este vorba de sotia unui coleg de serviciu care lucra inpreuna cu sotul meu ..pe care o stiam din vazute si eu ,si ca nu a avut legaturi intime cu ea doar ea era foarte indragostita de sotul meu si ii zicea sa ma paraseasca ca isi lasa si ea familia .si sotul meu imi zicea in acea seara ca el nu vre sa ne paraseasca pe mine si copil dar el numi cere sa l iert pt. ce afacut el .in final la m intrbat ca de ce imi zice toate acestea acum.pt ca aflase sotul ei si la sunat si amenitat ca mi spune si mie .si sotul meu mia marturisit imediat si mia zis atuncea ca el merge sa se sinucida pt ce a facut ca adistus 2 familii si el nu poate sa sio ierte .eu atunci pe moment am decis sa l iert el mi a zis ca no sa mai faca niciodata asa ceva.au trecut de atunci citeva luni bineinteles ca si femeia aceia atunci ma sunat sa isi cera iertare ca de fapt intim nu a fost nimic intre ei doar smsuri si rideau si glumeau la munca cind se intilneau.sa si inpacat cu sotul ei ,dar eu am asa neste remuscari de ce ma mintit atita timp totusi.acum sintem inpreuna eu il iubesc foare mult si el imi spune asta mereu .dar tot ma macina ceva oare o sa mi faca faca asa ceva.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia
acum 12 ani
Buna ziua,
De cele mai multe ori, durerea descoperirii actului infidelitatii este amplificata de durerea ca partenerul a mintit. Prima intrebare pe care, de regula, cel inselat o pune, este:" voi mai putea avea vreodata incredere in el/ea!?"
Daca nu va clarificati motivele infidelitatii, patternul si scopul neconstientizat al infidelitatii emotionale, (spuneti ca nu a fost la nivel fizic), daca nu intelegeti care a fost partea fiecaruia de contributie la cosmarul infidelitatii, este putin probabil ca aceasta rana sa se vindece.
Daca doriti sa va improspatati peretii casei, nu zugraviti peste tapet.
Peretele are nevoie sa treaca prin cateva etape de curatire pentru a fi pregatit sa primeasca noua zugraveala, altfel cremul nu va fi crem, peretele se va scoroji, si in curand o noua zugraveala ii va fi necesara. A fost doar un exemplu.
Va sugerez terapie de cuplu, daca partenerul dvs este de acord, sau terapie individual, alegerea va apartine!.
Psihoterapia de cuplu sau cea individuala pot ajuta clientul in: luarea unor decizii, asumarea de responsabilitate fata de cele intamplate, repararea relatiei actuale, etc,...
Cu bine!