.
dupa o relatie de 6 luni, m-am despartit de prietenul meu. la inceputul relatiei totul a fost foarte frumos, atractie reciproca, comunicare, etc. apoi lucrurile s-au schimbat, a devenit neglijent, nu s-a mai implicat deloc(exceptand sexul), motic***a ca nu are timp, e foarte ocupat si obosit si reprosandu-mi ca nu il inteleg.
eu am hotarat sa pun capat relatiei, el s-a impotrivit, dar sunt deja 2 saptamani de cand am rupt orice fel de legatura.
recunosc ca imi este dor de el si as dori un sfat. cum as putea sa il uit?
sunt si o fire foarte timida, introvertita...
multumesc
Adauga raspuns
Raspunsuri (2)

Psih. Marcu Ioana-Corina
acum 12 ani
Draga mea,
Inteleg din mesajul tau ca ai avut puterea de a incheia o relatie de cuplu care nu mai era satisfacatoare si fericita. Dupa orice despartire de acest fel, urmeaza o perioada de doliu in care ambii parteneri incearca sa depaseasca aceasta etapa mai mult sau mai putin dificila din viata lor, sa isi regaseasca identitatea de sine care intr-o relatie de dragoste se imbina cu cea a partenerului de cuplu devenind confuza,
Asadar, starea ta actuala de melancolie si de dor fata de el este perfect normala in aceasta faza, la doar doua saptamani de la separare. Si se datoreaza atasamentului pe care l-ai dezvoltat fata de el si faptului ca te simti confuza in ceea ce priveste persoana ta. Este important sa retii faptul ca tu esti o persoana cu o identitate si valoare proprie care nu are nevoie de un barbat pentru a fi asa cum esti tu.
Acum, daca simti nevoia de a te clarifica in ceea ce te priveste cat si in ceea ce priveste relatia de cuplu anterioara, iti recomand sa apelezi la un psiholog care te poate ajuta sa intelegi mai bine ceea ce ti se intampla si sa depasesti mai repede si mai usor momentul acesta.
Cu drag,
Ioana-Corina Marcu,
Consilier Psihologic - copil, adult, cuplu, familie
nr. tel. -0754/024.213;
Email - [email protected]