.
O intrebare care macina emotional pe oricine....Eu as zice ca .iertarea nu se aplica doar din partea femeilor naive si nici nu le face naive pe cele increzatoare, iertarea vine din sine, nu tine neaparat de ce fel de femeie esti sau ce fel de barbat ai, ci depinde de relatia dintre parteneri. Mi s-a intamplat si mie, ca multor altor femei sa fiu inselata dupa 3 ani si de relatie (conform unor studii cam aceasta este durata medie a unei relatii- dupa aceasta durata se hotaraste viitorul unei relatii- are viitor sau nu ). Desi aveam convingerea ca daca mi se va intampla asa ceva nu as continua pentru nici un motiv in lume, am facut-o totusi....m-am lasat induplecata atunci cand mi-a cazut in genunchi plangand si mi-a cerut iertare, promitandu-mi ca nu se va mai intampla si ca relatia noastra se va schimba, el se va schimba in bine ca sa mearga. Si, corect, daca ar fi fost implicat emotional nu trceam sub nici o forma de acest lucru, dar am stiut ca e doar o aventura, care poate si lui i-a facut rau pentru ca trebuia sa poarte tot timpul sentimentul de vinovatia asupra lui. E drept ca viata mea s-a schimbat, eu m-am schimbat, el incepe sa se schimbe... insa daca ar calca a doua oara n-ar mai exista o alta sansa. Mai consider faptul ca e si vina mea, datorita lipsei mele de experienta si dezinvoltura nu i-am oferit tot ce a avut el nevoie, nu i-am aratat cat de mult il apreciez si el a cautat asta in alta parte...e mai greu cu increderea in viitor, pentru ca mereu va exista acea dilema....oare a mai facut-o...o va mai face...? Tot ce conteaza e sa constientizam ce anume ne dorim, sa fim sincer cu noi insine si sa incercam sa facem tot posibilul sa obtinem acel lucru. Tuturor ni se poate intampla si fiecare isi plateste pretul faptelor sale mai devreme sau mai tarziu, intr-un fel sau altul....
Dilema mea este daca merita sau nu sa trec peste infidelitatea lui.... el este exact barbatul pe care il cautam, ratiional, serios, inteligent, descurcaret, frumos, muncitor si calitattile ar putea continua. Din pacate nu este destul de matur din punct de vedere emotional......pentru ca nu a primit iubire din partea parintilor, nu prea stie sa o daruiasaca mai departe.... e o fiinta duala, cand rece si insensibil, cand exagerat de sensibil si inchis in sine, tipic zodiei rac (eu fiind taur). Mi-as dori sa fie mai afectuos, mai atent, mai sensibil la nevoile mele, respectuos si sa ma faca sa simt ca sunt intr-adevar ceea ce isi doreste el...problema e ca nu stie cum sa faca acest lucru, vad ca incearca insa eu simt ca nu e natural...cum sa-i cer sa fie ceea ce nu este.....cum sa-mi dau seama daca o astfel de relatie are viitor?
As dori sa mentionez ca am facut si terapie de cuplu, intr-adevar avem amandoi carente cand vine vorba de increderea in sine, eu am hotarat sa-i mai acord o sansa si sa schimb ce pot sa fie bine, el isi da silinta sa faca totul sa ne mearga bine, insa din cand in cand redevine aceeasi persoana moracanoasa si "uracioasa- cum s-a autointotulat el" atunci cand da de greu, probleme sau stres.
Cum l-as putea ajuta?
Cum m-as putea ajuta?
Cum ne-am putea ajuta?
Orice parere mi-ar fi de mare ajutor. Va multumesc!
Adauga raspuns
Raspunsuri (7)

Psih. Paraschivescu Carmen
acum 14 ani
Cita terapie de cuplu ati facut si cind, inainte sau dupa aflarea infidelitatii? Si cum s-a incheiat? Ar fi trebuit stabilite niste obiective, urmarite pe parcurs, verificate sa fie indeplinite si apoi intarite si automatizate in comportamentele voastre. Din ce spui tu probabil ati renuntat in momentul in care ati aflat despre voi ca stati rau la capitolul incredere in sine si ori ati zis ca o sa va luptati voi cu asta fara ajutorul psihologului, ori ca nu e nimic de facut oricum.