.
buna ma numesc gabriela am 44 de ani si ma comfrunt cu o problema la care nu am un raspuns mai clar. Am dureri frecvente de cap ameteli,lipsa de aer,un nod in gat si o permanenta senzatie de teama.Cand am crizele astea simt o senzatie de caldura apoi frisoane.
Adauga raspuns
Raspunsuri (23)
Iuli
acum 13 ani
Stare de anxietate cu atac de panica. Nu are neaparat legatura cu depresia. Puteti gasi f multe informatii pe net. Consultati un psiholog.
Raspunde
0
Advertisement
oana
acum 13 ani
poate ai probleme cu glanda tiroida. fa-ti un control endocrinologic
Raspunde
0

Psiholog Liliana Puchea
acum 13 ani
Buna seara
Presupun ca nu intimplator a-ti legat aceste simptome de depresie
Probabil ca substratul acestor probleme este unul sufletesc
De regula netratate, neglijate, ignorate, reprimate,aceste probleme pot avea diverse consecinte pornind de la acuze somatice, atacuri de panica, depresie si multe altele
Insa nu stim niciodata sigur ca va fi o anume consecinta ci doar ca poate fi una dintre ele
La fel ca si sanatatea corpului fizic,asemenea si cea psihica daca nu este ingrijita, intretinuta se poate degrada in diverse forme de manifestare
Si asemeni medicului care este specializat in ingrijirea sanatatii fizice , psihoterapeutul este specializat in ingrijirea sanatatii psihice
La fel ca si in medicina fiecare pacient are particularitatile lui si in psihoterapie fiecare pacient are particularitatile lui
De aceea nu se poate spune cu siguranta ce se poate intimpla in urma doar a unei intrebari ci necesita cel putin o consultatie care sa poata ajuta la punerea unui diagnostic si la strategiile de abordare ale problemei
Ce vreau sa spun este ca exista sanse de rezolvare a problemei, trebuie doar sa apelati la ajutor specializat
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : Bucuresti, str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
psihoterapiecabinet.com.ro