.
la 6 ani...parintii sau desparit. am ramas cu mama si sa recasatorit ptr a 3-a oara. de la 7 la 13 ani am fost abuzata fizic si sexual...atunci sa intrerupt calvarul ptr ca mama sa despartit de acel individ. nimeni nu stia de suferinta mea decat sora geamana care a avut si ea aproape aceiasi soarta. la 16 ani, am cedat si am vrut sa-mi iau viata...dar am fost salvat si a urmat mai multe incercari de sinucidere. dar nimeni nu stia adevaratul motiv decat sora geamana dar ea nu vorbea cu nimeni si nici noi intre noi. la 17 ani am inceput sa vb cu psihologul si psihiatrul. dar anumite lucruri nici acum nu au fost spuse...apoi mi-am scris un jurnal la indrumarea psihologului. mi la gasit mama si ma sunat eu fiind pe patul de spital dupa o incercare de sinucidere. si mi-a zis: ce sunt cu p***aile alea scrise?! apoi...mi-am dat seama ca e inca un motiv de a.mi lua viata. ca nimeni nu ma inteles, si nu ma va intelege vreodata. apoi...am participat la o emisiune de a.mi gasi o sora care nu o cunosteam...e o poveste prea lunga de a o scrie aici...si acolo am spus de abuzuri si toata lumea a aflat. multa lume ma judeca si nu-mi intelege tristetea si gandurile de sinucidere. sunt foarte intense...sunt puternice in adevaratul sens al cuvantului. am fost la TERAPIE DE GRUP, LA PSIHOLOG si merg periodic la PSIHIATRU ptr a lua tratament ptr ca urmez un tratament ptr ca nu pot dormi fara pastile. diagnosticul e: TULBURARE DEPRESIVA MAJORA. EPISOD SEVER CU SIMPTOME PSIHOTICE. lupt cu adevarat sa-mi fac o relatie dar nu reusesc ptr ca nu pot avea o relatie sexuala...am 22 de ani. oare am sa reusesc vreodata sa scap de gandurile si de incercarile puternice de sincidere???? am luptat si lupt...uneori reusesc, uneori nu...
Adauga raspuns
Raspunsuri (26)
Mihaela Stefliuc
acum 10 ani
imi cer scuze ,ca am scris cu lacrimi...in ochii si observ ca am gresit putin la scris.
Raspunde
1
Advertisement
FreeStyle11
acum 10 ani
Daca lupti in continuare e foarte bine, numai ca trebuie sa RENUNTI ODATA la trecut.Stiu ca ai suferit foarte mult dar asta nu e un motiv sa te sinucizi.Poate lumea nu intelege ce simti, dar e perfect normal, pt ca numai TU sti ce simti si ai simtit tot timpul, pt ca tu ai trait aceste momente.E foarte bine ca mergi la psiholog, dar din cate vad nu faci mari progrese pt ca nu ti-ai schimbat anumite chestii din gandire.Tine si de structura noastra genetica cum reactionam la stres si evenimente nefericite, femeile sunt mai slabe din punctul asta de vedere dar sunt si barbati destui care nu-si gasesc echilibrul.Incearca sa iti gasesti o pasiune, un hobby.Ai incercat asta?Ai sa vezi ca iti va trece timpul mult mai frumos si vei mai amortiza din aceste amintiri urate pe care le ai.Incearca sa vezi partea frumoasa a vietii, si gandeste-te ca nu toti avem aceiasi viata, dar e de DATORIA NOASTRA sa ne-o facem frumoasa.Si in ceea ce priveste intrebarea de la titlu, raspunsul este: numai TU sti raspunsul, numai TU iti vei rezolva problemele pt ca in viata fiecare si-o face cum vrea, chiar daca si altii ne fac probleme, pana la urma tot noi le rezolvam, si cu ajutor daca avem nevoie, pt ca pana urma viata e plina de incercari.Eu iti spun ca vei reusi pt ca daca continui sa lupti cum chiar tu spui, pana la urma ai sa reusesti, dar totul a tinut si va tine de TINE.Mergi in continuare la psiholog, ia si tratament daca te face sa te simti mai bine, dar crede-ma ca solutia vine tot de la cum iti vei face tu ORDINE in VIATA.Fa-ti un hobby, daca ai prieteni mergi cu iei si distreaza-te, esti tanara, bucura-te indiferent de ce ai patit pana acum, tu trebuie sa SIMTI CA TRAIESTI nu doar la nivel fizic ci si prin activitate.Ar trebui sa te gandesti ca viata e trecatoare si ca iti va parea mai rau decat iti pare acum, daca te apuca batranetea si vei realiza ca nu ti-ai trait viata.E un MARE PACAT sa irosesti DARUL VIETII, e cel mai de pret lucru si trebui sa il valorifici la MAXIM.Priveste viata intr-un mod frumos si optimist si vei vedea ca te vei face bine si dupa aia iti vei putea continua viata foarte frumos si cu zambetul pe buze.Iti urez sa ai noroc si vointa!
Raspunde
2
Mihaela Stefliuc
acum 10 ani
sunt lucruri din trecut care sunt si-n prezent. cum ca acel individ e acum vecin cu mine'' sa intors acum un an jumatate. il vad si de 3 ori pe zi'' si acolo sus au fost scrise doar o mica parte din prob din sufletul meu''
Raspunde
1

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna ziua,
Din ceea ce ati scris este important sa nu renuntati nici la psihoterapie, nici la tratamentul prescris de psihiatru. Din nefericire, in depresiile majore interventia psihoterapeutica si tratamentul cu medicamente dureaza in timp, uneori fiind insotitoare constante in viata dvs. Este important sa aveti 2-3 persoane apropiate la care sa apelati in momentul in care gandurile de a va face rau revin si sa aveti un grup/ sedinte individuale de psihoterapie la care sa participati si sa puteti vorbi despre starile dvs. Traumele profunde insotite de o nerecunoastere sau refuz de acceptare din partea unei persoane extrem de importante din viata duc la aprofundarea depresiei.
Va recomand sa nu renuntati la specialistii alesi si sa vorbiti cu ei despre modul in care va simtiti. Daca doriti sa schimbati ma puteti contacta cu incredere.