.
ma numesc cosmin am 31 ani si o sotie care de curind mi-am dat seama ca ma iubeste enorm cu toate ca eu nu simteam asta crezind ca are toata atentia doar pt fiul nostru care il iubesc mai mult decit viata mea.de 3 ani imi ranesc sotia cumplit psihic si fizic ,in 12 ani ieri i-am dat prima palma,are nevoe de ajutor sa treaca peste si eu nu stiu cum sa il ofer totodata eu am nevoe de ajutor pt ca simt ca nu sint sanatos la cap .Am avut o tentativa de sinucidere acum 11 ani in armata mi-am taiat venele dar am fost salvat,am jurat ca nu voi mai face asta niciodata dar in ultimul timp am din nou acest gind .eu si sotia mea credem ca nu mai avem nici o scapare sa ajungem la despartire ,eu nu pot sa accept viata fara ea si fara fiul meu va implor este un mesaj disperat nu vreau sa ii pierdavem nevoe da un medic ea sa treaca pteste tot raul ce i lam facut eu sa gindesc limpede sa nu mai am acel gind si sa imi recuceresc sotia am momente in care cred ca ca nu mai am pt ce sa lupt dar am pt baetel si pt ea .As avea fffffffff multe de spus in despre viata noastra dar e nevoe de cineva sa ne asculte si sa ne ajute sa raminem impreuna ,va rog ff mult va IMPLOR doresc sfaturi dk se poate prin email ([email protected])sau sms chiar si sa vb la tel(07556164672) va rog mult este situatie critica pt noi astept raspunsuri cit de repede posibil VA MULTUMESC.
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)
FreeStyle11
acum 10 ani
Pai in primul rand trebuie sa te calmezi si apoi sa te duci la sotia ta si sa ii ceri scuze.Daca te iubeste te va intelege.Nu inteleg de ce pt atata lucru iti vine gandul de a te sinucide.Sincer crede-ma, esti o persoana sp***a la fire.De ce nu te gandesti ca nu faci nimic in felul asta.Daca tot ti la familia ta de ce nu sunteti uniti ca o familie adevarata.Daca ai nevoie de ajutor sa te echilibrezi cauta un psiholog, unul bun care are ceva experienta si cauta ajutor la el, pt ca eu nu te vad in stare asa de usor sa te ajuti singur.Eu zic ca omul cu cat se descurca mai singur cu atat e mai calit.Nu dispera frate ca nu e nimic de disperat.Esti SANATOS, si asta conteaza foarte mult.Esti o persoana sp***a cum tu ai zis "eu nu pot sa accept viata fara ea si fara fiul meu", asta dovedeste ca tu singur nu prea te descurci.Deci impacate cu sotia ta, ca sa te simti mai bine, ca tot ti asa de mult la familie, atunci fa ceva cu asta, ajuta-ti familia ca sa dovedesti asta.Mergi si la psiholog ca te va ajuta foarte mult ca sa intelegi si mai bine unele lucruri.Fi mai OPTIMIST, dar nu da in extrema cealalta sa crezi ca totul va fi bine.NU, totul e cum il faci TU.Deci fa-l BINE, ca sa fie BINE.Deci ai incredere in tine, mergi la sotia ta, impaca-te cu ea, mergi si la psiholog, fa ceva si nu-ti mai plange de mila si in NICI UN CAZ sa nu te gandesti la sinucidere.Eo mare greseala, ai multe de facut, trebuie sa te lupti, numai cei slabi apeleaza la ULTIMA SOLUTIE, care defapt nu e nici o solutie, e o p***aE.Hai, ai incredere si treci la treaba, numai TU iti faci viata.Iti urez mult succes!
Raspunde
0
Advertisement
cosmin82j
acum 10 ani
Da ai dreptate cred ca sint slab de fire dar doar cind e vorba de familia mea cum am spus ca nu pot trail fara ei si mas desurca singur doar ca I iubesc prea mult sa I parasesc,stiu ca trebuie sa ma consulte un doctor si o voi face cit de curind .
Raspunde
0

Psih. Roxana Olaru
acum 10 ani
Buna ziua,
Va recomand in primul rand sa vorbiti cu un medic psihiatru pentru o evaluare si eventual un tratament. In a doua faza, pe langa tratamentul cu medicamente este important sa faceti si psihoterapie deoarece medicamentele nu vor rezolva problemele ci va vor ajuta sa nu va mai simtiti rau. Este nevoie de a invata sa va relationati corect, sa distingeti diferenta dintre propriile scenarii si realitate. Pe langa asta este important sa vedeti ce tulburare aveti si apoi sa invatati sa faceti fata singur si cu specialistl ales, fara a o impovara pe sotia dvs.
Daca doriti ma puteti contacta cu incredere si va voi ajuta si cu medicul psihiatru.