.
Am avut si inca am niste parinti foarte deosebiti si buni . M-au rasfatat de mica , f era si normal , eram singura lor fata . Nu stiu cum si de ce , tind sa-i dezamagesc profund intrand in acesta " depresie " pe care parintii mei nu voi s-o recunoasca desi eu sunt cu totul convinsa ca trec printr-o deprsie . M-am intrebat tot timpul " dc sunt asa , cum de am ajuns asa " , insa daca stau sa dau timpul apoi mereu am fost asa poate chiar de cand m-am nascut , cert e ca de la gradinita si pana incoace asa am fost : o retrasa , o timida , o rusinoasa toate defectele posibilie eu le-au avut . La gradinita eram foarte timida din cauza faptului ca mama ma tundea foarte scurt si rusinata stateam mereu cu caciulita in cap , apoi mai tarziu la scoala imi faceam cu greu prieteni . Mereu am plecat cu "eticheta lipita pe spate " - " e cuminte " . Am urat mereu chestia asta si inca o mai urasc , fiindca pe oriunde calc asta mi se zice . Imi place foarte mult sa ma machez , ador sa fac asta , sa ma vad pe zi ce trece mai frumoasa si nu inteleg daca nu-mi place de mine si daca nu ma vad destul de frumoasa atunci de ce ma machiaz ? Stiu perfectiunea nu exista si nu o caut , doar ca ceea ce voi spune se bate cat in cap si ma contrazic singura : nu spun ca sunt urata , dar nici cea mai frumoasa nu sunt . Ma vad frumoasa in oglinda in casa , dar cand ies afara si intru in sala de clasa realizez ca nu eu sunt cea mai frumoasa . Tind sa cred ca mama mea a fost mult prea posesiva cu mine,datorita faptului ca si-a luat o sluja in care sta tot timpul acasa si are grija de un copil . M-am "despartit " cu greu de ea , fiindca vroiam si era normal sa petrec timpul doar cu prietenele mele . Ea ac***a mereu grija de copii mici nu a avut timp sa vada ca eu m-am maturizat si ca am crescut , i-am zis mereu ca nu am 3 ani , ca am crescut si sa nu ma mai trateze ca pe un copil mic , ca nu mai pot iesi cu ea in lume si alte lucruri pe care adolescentii nu le mai fac cu parintii lor . Si faptul ca pana la varsta de 16 nu am avut un prieten / iubit m-a intristat foarte tare , prietenele mele aveau iubit inca de la 11-13 , acum eu trebuie sa inventez tot felul de povesti in fata colegelor mele . Prieteni nu mai am de mult , nici macar unul cu care sa ies si sa ma plimb . Refugiul meu este casa , calculatorul , aici nimeni nu ma critica si nimeni nu-mi spune cum sunt defapt . Nu ma plang , fiindca am avut si zile mai rele , nu sper la o minune , nu sper sa mai fiu din nou fericita , ci acum vreau doar sa fiu linistita .
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psiholog Liliana Puchea
acum 12 ani
Buna seara
Poate ca aveti mari sanse sa mai fiti iar fericita si linistita; ba mai mult sa va descoperiti si sa stiti intradevar cine sunteti si nu ceea ce v-au spus altii cum sa fiti
Sigur aveti si lucruri frumoase pe care sa le impartiti cu prietenii sau pentru care oamenii sa se bucure de compania dumneavoastra; trebuie insa sa le descoperiti intii.
Chiar daca aceasta "depresie" spune in primul rind ca va dezamagiti parintii, observ ca apar intrebari in ceea ce va priveste
Cum ar fi daca ati privi acest lucru intr-un mod pozitiv deoarece va ajuta sa va cunoasteti mai bine, iar tratarea ei prin psihoterapie sa va ajute sa va gasiti si raspunsurile care sa aduca lumina si caldura in viata dumneavoastra?
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Natiunile Unite, nr.8, bl.104, sc.5, et.4, ap, 96
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com