.
salutare all
as dorii sa stiu cum pot interactiona cu fiica mea,in varsta de 15 ani...
din punctul meu de vedere,este un copil normal,cu mici deviatii datorate varstei,dar ceeea ce ma ingrijoreaza foarte mult,este faptul ca isi uraste mama,aparent fara nici un motiv,aceasta facandu-i toate capriciile,fara sa o certe fara motiv,deci nu vad deloc motivul real al comportamentului ,care s-a schimbat de cand avea 10-11 ani.
ma poate ajuta cineva cu vreun raspuns?
sa apelez la un psiholog?
Adauga raspuns
Raspunsuri (6)
Psih. Stefania Budacu
acum 8 ani
Buna ziua. Da, sigur ca este singurul raspuns care v-ar fi dat. NU la psihiatru (acum) - decat numai in cazul in care psihoterapeutul considera ca este nevoie ca terapia sa fie sustinuta si cu medicamente.
As avea cateva intrebari pentru dumneavoastra si relatia cu fiica. Daca sunteti de acord, imi puteti scrie la adresa de mail [email protected]
Toate bune!
Raspunde
0
Advertisement
terapeutnaturist
acum 8 ani
buna ziua,am impresia ca gandim la fel :)
Raspunde
0

Psih. Marina- Lucica Balea
acum 8 ani
Buna ziua.
Cu siguranta exista un motiv pentru care atitudinea copilului s-a schimbat. Nu este deloc indicat sa i se satisfaca toate capriciile, mai ales la aceasta varsta a adolescentei. Mama trebuie sa-si pastreze autoritatea de parinte, nu sa-i fie prietena, in asa fel incat sa fie tratata de la acelasi nivel.Copiii au nevoie sa-si respecte parintii, iar acest aspect nu poate fi impus, doar castigat. Este nevoie sa mergeti cu copilul la un psihoterapeut, dar veti face si terapie de familie. Fiecare invata ce rol are si ce limite sunt respectate in relatie. Daca doriti, va astept cu drag intr-un cadru profesionist, confidential.
Cu stima,
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea