.
Buna tuturor. Am 35 e ani 2 copii, sunt casatorita. Am intrat aici pentru a incerca sa imi descarc sufletul, simt ca ma in permanenta un pietroi in piept. Am perioade in care imi "sare mustarul" foarte repede. Ma supar uneori pe lucruri marunte, si apoi stau suparata si plang foarte repede. chiar si acum nu pot sa-mi stapanesc lacrimile, desi nu am necazuri majore. Ma simt de parca las mult de la mine si la un moment dat explodez si apoi ma inchid in mine si nu mai am putere nici sa ma ridic din pat, nu mai conteaza nici copii si ma gandesc ca le-ar fi mai bine tuturor fara mine. Imi doresc parca sa mi se intample lucrurui rele. Sotul meu nu crede in depresii, zicand ca sunt p***ai si nu ii pot spune ce gandesc. Cand sunt in starile astea ma supar pe el din lucruri minore. El reactioneaza la fel ca mine, nu ma mai baga in seama deloc, ma cearta ca am numai p***ai in cap, ma invinovateste si agraveaza starea mea. Nu stiu ce sa fac. As pleca, dar ma gandesc la copii. Eu am luptat foarte mult pentru relatia asta. L-am iubit enorm iar el a acceptat soarta. Dar este atat de dificil cate-odata. As vrea de ziua indragostitilor sa fie el care imi face surprize si nu eu. Avem 11 ani de casnicie si as dori sa simt ca sunt deosebita. As mai scrie dar vreau sa nu mai plang, ca doar plang degeaba fara motiv.
Adauga raspuns
Raspunsuri (1)

Psih. Roxana Olaru
acum 11 ani
Buna ziua,
Din ceea ce descrieti dvs reiese ca treceti printr-o perioada extrem de dificila. Este extrem de important sa nu ignorati starea dvs si sa nu o lasati sa se agraveze. Chiar daca sotul nu este bine informat, acest fapt nu trebuie sa duca la ignoranta si la agravarea starii dvs de sanatate.
Va recomand sa mergeti la un medic psihiatru si apoi sa faceti o combinatie intre medicamentele prescrise si psihoterapie. Medicamentele va vor ajuta sa diminuati starile emotionale negative, iar cu ajutorul psihoterapiei veti invata cum sa va adaptati mai bine la mediu, cum sa schimbati ceea ce este disfunctional in viata dvs si multe altele.
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta cu incredere pentru a incepe un proces psihoterapeutic.