.
in 2007 am avut o cadere nervoasa datorita unor certuri grave in familie,de obicei treceam usor peste toate datorita caracterului meu calm,surazator,glumet...dar de data aceasta nu.acum nu am putut sa ma ridic psihic,am ajuns un subiect anxios.in momentul acela am facut masaje,acupuntura(cervicala,sistemul nervos central afectat),ptr ca aveam dureri la ambele brate ,le simteam amortite reci.
anii trecand nu am mai putut fi aceiasi,nu mai stiu sa rad sa glumesc(mentionez ca aparte vitamine,magneziu,fier nu am luat nimic altceva)in toti acesti ani dupa 2007 pentru ca am incercat sa ma ridic singura sau cu ajutorul(sfatul)psihologului,
acum lucrurile s-au inrautatit si mai mult,grijile sunt permanente(eu am 37 de ani,sotul 42,baiatul 18 ani)...sotul si baiatul nu lucreaza,doar eu.certuri au fost mereu intre noi,dar acum nu mai pot sa fac fata la nimic,ca nu este usor sa se gaseasca de serviciu se stie este greu,dar macar sa fie liniste in casa....nu am un sprijin si nu ma simt protejata ,menajata de nici unul dintre ei.
acum am probleme la bratul drept,imi amorteste tot bratul,palma o simt rece tot timpul ,in timpul somnului dureri ca niste ace,dimineata e necaz mare nu o simt deloc e ca si cum nu ar fi bratul meu,daca trebuie sa apuc ceva un soc electric simt,ameteli nu foarte dese dar sunt.
adevarul e ca nu sunt fericita si nu reusesc sa ma bucur de nimic,nu ma simt implinita...dar de ce anume sa fiu?
va multumes anticipat,
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)
Gabriela Sarapatin
acum 12 ani
Psiholog

Psihoterapeut in formare
Inteleg ca treceti printr-o perioada dificila pentru dumnevoastra, ca nu mai gasiti un sens. Toti avem uneori perioade mai grele, care credem ca sunt fara scapare.
Eu sunt psiholog si psihoterapeut in formare. Putem avea cateva discutii in care sa va clarificati anumite stari prin care treceti, sa descoperiti ce va impiedica sa treceti peste dificultati, sa aflati care va sunt resursele interioare si cum puteti face fata mai bine.
Discutiile le putem avea in cadrul Facultatii de Psihologie, unde eu sunt masterand, neimplicand niciun cost din partea dumneavoastra.
Gabriela Sarapatin
Ma puteti contacta pe e-mail [email protected] sau la tel : 0733680889