.
Bună ziua!mama mea a fost diagnosticata:depresie severa cu episoade psihotice!după moartea tatălui, in martie anul acesta,încet,încet ,mas-a schimbat!a început sa nu mai iasă din casa,sa nu mai mănânce, sa nu și ia pastilele! A fost internata la psihiatrie 2 săptămâni după care a fost trimisa acasă în aceeași stare :refuzul de a ieși, de a manca;de a și lua medicamentele! Și nu numai cele date de spital,cî și cele de diabet,tensiune, pe care le lua înainte!acum e acasă și starea e aceeași! Desi nu onteleg cum poti ca spital sa trimiti acasa in aceeasi stare ca atubci cand l au intenat!Refuza totul, și are și momente când i se pare ca unele lucruri nu funcționează cum trebuie,e agitata,are obsesii ca miros hainele a detergent, ca nu e p***aat,etc!degeaba încercăm sa o convingem ca masina de spălat functiornează!la insistente și după mii de rugăminți începe sa manance,își ia pastilele! Acum am reușit sa găsim o doamna fosta asistenta care sta cu ea 8 ore și a spus ca personal i se pare medicamentație prea sp***a!și e numai pt depresie și nu și pt psihoza! Întrebarea mea e ce trebuie sa facem?sa mergem din nou la aceeași psihiatra, sa încercăm sa cautam altul mai bun sau auzisem de centre în tara care pot vindeca sau măcar ameliora boala?care centre sunt specializate și ne recomandați?multumim și aștept cu nerăbdare răspuns!
Adauga raspuns
Raspunsuri (4)

Psihoterapeut Roxana Patrascu
acum 6 ani
Buna ziua,
Luati legatura cu medicul psihiatru. O alta varianta ar fi internarea la spitalul de psihiatrie Al. Obregia pentru mai bine de doua saptamani. Dupa ce starea dansei se mai amelioreaza, puteti incerca sa o duceti si la Sanatoriul de nevroze din Preadeal (ar putea fi util pentru afectiunile anxios-depresive, daca intr-adevar sufera si de psihoza, este mai delicat).
Foarte bine pentru ca ati gasit pe cineva care sa stea cu dansa 8 ore/zi. Are nevoie sa isi ia tratamentele exact asa cum i le-au prescris medicii.
Sanatate si o zi buna!