.
Buna dimineata!
Am 19 ani si de biste timp ma confrunt cu stari de panica.
Totul a inceput cand eram pe wc odata si am avut o usoare sebzatie de lesin si m.am panicat,zilele urmatoare au fost groaznice.
Tin sa precizez ca am niste probleme cu anxietatea , nu vorbesc in public si alte lucruri
Temerile mele sunt ca as avea o boala, ori cancer ca am simtit dureri , foartr usoare si de scurta durata in zona pieptului si a plamanilor , ori tenie ca deabea puteam sa respir , ori ca o sa innebunesc si desigur , ca am sa mor.
Am fost la psiholog , lucram pe asta dar frica mea ca as putea sa am ceva boala sau ca am sa mor nu dispar.. ceva sfaturi?
Adauga raspuns
Raspunsuri (3)

Psih. Stefania Budacu
acum 5 ani
Buna ziua. Ar fi trebuit sa specifici mai multe lucruri, cum ar fi: de cand mergi la psiholog? Ce fel de psihoterapie faci? Ai incredere in psihologul tau? Daca da, atunci de ce ai intrat aici?
Ca sa iti linistesti o parte din aceste temeri, fa analize de sange si investigatii medicale. Pe urma, daca doresti, ma suni si vorbim. Iti recomand, oricum, psihoterapie cognitiv-comportamentala si te sfatuiesc sa nu incepi cu medicatie psihiatrica, pentru a nu-ti distruge relatia cu tine, si relatiile cu lumea inconjuratoare!
Toate cele bune!